صدفصدف، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

صدفی نمک خونه

یه سورپرایز عالی!

1392/1/20 0:32
نویسنده : مامان نسرین
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز ساعت 7 بعد از ظهر گوشی بابایی به صدا در اومد و وقتی بابا به من گت با شما کار دارن تعجب کردم که کی با من کار داره و به گوشی خودم زنگ نزده.وقتی صدای پشت خط خودشو معرفی کرد می خواستم از خوشحالی گریه کنم.مریم جون بهترین دوستم که چند سالی بود از هم بی خبر بودیم رسم دوستی رو به جا آورده بود و به قول خودش با بدبختی شماره ای از من پیدا کرده بود .

حالا من دیگه رو پاهام بند نیستم تا روزی که مریم جون بیاد خونمونو از نزدیک ببینمش.

دختر گلم ! دوست خوب یکی از بزرگترین نعمت های خداوندِ.تو این دنیای بی وفای امروز خیلی سخت میشه یه دوست خوب و با معرفت به دست آورد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 1:29
همون جا بشین من الان میام درسته قورتت میدم عســــــــــــــــــــــــــــــل


قربونت برم امیر سام شیطون من. حالا دخمل منو قورت میدی!!!!!!!!
رز گل
3 اردیبهشت 92 20:38
سلام مامانی عزیز آپ کردم و منتظر حضور پر مهرتون هستم


سلام مامان مهربون.لطفا آدرستونو بگذارین تا بهتون سر بزنیم.
مسیحا
6 اردیبهشت 92 19:26
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
سجاد
6 خرداد 92 0:23
پیش منم بیا ... منتظرم