صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

صدفی نمک خونه

روزگار ما

1392/5/11 17:59
نویسنده : مامان نسرین
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم زندگی پستی و بلندی های زیادی داره.و ما آدما باید اونقدر قوی باشیم تا بتونیم به راحتی و با آسیب کمتری این نشیب ها رو طی کنیم و به فرازهای زندگیمون برسیم و این روزها متأسفانه ما حسابی تو این پستی های زندگی گیر کردیم و باز هم متأسفانه مامان اونقدر قوی نیست تا بتونه سریع خودش و شما رو از این فرو رفتگی نجات بده تا دوباره لبخند واقعی رو لبهای همگیمون بشینه.

دخترکم تو و داداشی منو ببخشید که تو درگیریهام ناخواسته شما رو هم داخل میکنم و حسابی روزهای زیباتونو خراب میکنم.

چه کنم اینم یک رویه زندگیه و تو چه بخوای و چه نخوای باید این ها رو هم تجربه کنی.

بگذریم.....................

این روزها تو هم دیگه با من همراهی نمی کنی و دیگه تغییر اخلاقت از 180 درجه هم گذشته.مدام لجبازی میکنی .حرف حرف خودته ، با داداش اصلا خوب صحبت نمی کنی ، مدام تا کوچکترین حرفی بهت میزنیم ناراحت میشی و میگی من دیگه با شما دوست نیستم.

برای لباس پوشیدنت هم که دیگه نگو.گیر دادی به پوشیدن دامن و وقتی هم میپوشی که وااای چقدر بد میشینی و من هی باید حرص بخورم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خورشيد
29 مرداد 92 13:10
آرزو مي كنم زودتر مشكلات حل بشه و دوباره آرامش برگرده به زندگيتون. از شما كه همچين بچه هاي نازنين و خوبي دارين ،يه پسر عزيز و موفق بعيده كه بگين قوي نيستين. بچه ها توي سن صدف دقيقا وقتي ما خسته و كلافه ايم بيشتر بدخلقي مي كنن و كاملا برعكس انتظار آدم رفتار مي كنن. اميدوارم هرچه زودتر خبراي شادي ازتون بشنويم.
مامی امیرحسین(فاطمه)
20 شهریور 92 18:56
نسرین جونم نکرانت شدم چی شده آیا که شما ناراحتی؟پیش میاد .منم هرچی تلاش میکنم وقتی ناراحتم به امیر منتقل نکنم نمیشه.از این بایت هم ناراحنم
مامان پرهام
27 شهریور 92 10:48
سلام پرهام و صدف جون تقریبا همسن اند! برام کارهاش جالبه. خیلی نازه