صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

صدفی نمک خونه

دختر مهد کودکی من

1392/8/5 8:22
نویسنده : مامان نسرین
2,688 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون امسال از طریق یه دوست به من پیشنهاد تدریس در مقطع سوم ابتدایی شد. از اونجایی که من چند سالیه که مدام غصه ی گذشته ی از دست رفتمو می خورم بابایی طبق معمول بدون اینکه نظر قلبیشو اعلام کنه موافقت کرد که من شروع به کار کنم.

طبقه پایین مدرسه یک پیش دبستانی داشت که به پیشنهاد مدیر من و چند نفر دیگه از خانوم ها بچه های نوباوه مونو بردیم اونجا تا در کنار بچه های پیش آموزش ببینن.

و این شد اولین مهد کودک دختر خوش ذوق من........

البته مهد که نمیشد گفت چون مدرسه تو ناحیه ی 1(سمت خواجه ربیع) قرار گرفته امکاناتش بهتره بگم صفره. اما با همین  نبود امکانات اما مربی خیلی فهیم و مهربونی نصیب دخترم شد.خانم ملاحت احمدی .

صدف خیلی خانم احمدی رو دوست داره .کلا فکر نمی کردم تا این اندازه بچه ام از تو جمع قرار گرفتن لذت ببره. طوری که هفته پیش که به خاطر عید قربان چند روز تعطیلبود هر روز از خواب بلند میشد و می گفت چرا نمی ریم مهد و دست آخر حسابی کلافه شد و گریه کرد.

این خانم محترم صدف خانوم هستند که چون مهد کودکشون دیر شده دارن با کارمنداشون صحبت میکنن و دستورای لازم رو میدن تا  رسیدن ایشون به محل کار ، کارها لنگ نمونه!!!!!

چون صدف و دو سه تا بچه ی همکار دیگه کوچکتر از بچه های پیش هستن گفتن نمی خواد لباس فرم داشته باشن اما از اونجایی که من دخترمو بهتر از هر کس می شناسم خودم به خاطر جلوگیر از قرتی بازی! این لباس رو تهیه کردم و بهش گفتم این لباس فرم مهدته و باید بپوشی که خدارو شکر با استقبال بی نظری روبرو شدم.

این هم یک عکس دسته جمعی فوری در روز اول مهر با یک دنیا استرس و نگرانی.یادش بخیر

این هم در مسیر برگشت از مدرسه . 

مسیر برگشت طولانی داریم .با اتوبوس خط 38 باید بیایم تقی آباد بعد با مترو بیایم تا اول اقبال .تا سر اقبال باید دختر خستمو کشون کشون بیارم  به امید اینکه آقای مهربون تو ماشینش منتظر ماست تا ما رو ببره.که اگه آقای مهربون نباشه باید اونقدر بایستیم و گردن کج کنیم تا یه آقای دیگه ای مهربونی خونش گل کنه و ما رو برسونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خورشيد
5 آبان 92 10:06
واي تبريك مي گم و اميدوارم هردوتون روزهاي خيلي خوبي رو تو اين مدرسه داشته باشيد.

عكستون هم خيلي قشنگ بود و چقدر صدف خوشگلمون شبيه شماست و آقاي سپهرم كه ديگه آقايي شده ها. پسرا تو اين سن چقدر تند تند بزرگ مي شن و تيپشون عوض ميشه. براتون بهترين ها رو آرزو مي كنم و هميشه از شادي هاتون برامون بگيد.


ممنون از این همه لطفتون.امیدوارم شما هم همیشه شاد و خرم باشین.
مامان ریحان
5 آبان 92 11:00
سلام
تصادفی تو بروز شده ها دیدمتون اومدم وبت
چقدر ماشالا صدف بزرگ شده روشو ببوش
مهد کودک رفتنت هم مبارک همینطور کار کردن شما مامانی
بالاخره شما رو هم دیدیم


سلام عزیزم.ممنون .شما هم ریحان جونو ببوسین.
نوشته های یک آموزگار
15 آبان 92 15:57
سلام عزیزم وای صدفی جون داره میره مهد کودک کاش نیشابور بود می شدم معلمش! البته فک نکنم اینجا رو دوس داشته باشه. راستی سپهر جووووون ما شاالله چقد آقا شدهبش بگید که هر چی بزرگم بشه بازم عروسک فانتزی کلاس منه من امسالم کلاس ششم دارم ولی با یه عده بچه ی شیطون و شر درس نخون که شانس من با این که غیر دولتی هستم بازم بچه های طلاق زیاد و ...همش منم می شم مشاور به جای معلم راستی شغل شما هم مبارک باشه اگه کارای پیک و ...برا سوم خواستید برا کلاستون بگید تا چن تا وب و سایت معرفی کنم بهتون. سلام دوست مهربون خیلی دلم براتون تنگ شده.ببخشید که خیلی وقت نمی کنم به روز باشم. من همیشه از تجربیاتتون استفاده کردم.خیلی ممنون می شم اگر وبلاگ های موفقی رو بهم معرفی کنیین. پسر گل و شیطونمونو که خیلی آقا شده ببوسینش.
شبنم
21 دی 92 0:57
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مامی امیرحسین
8 بهمن 92 10:05
آخي عزيزم...چه خوب دوباره برگشتي سر کار.اين که خيلي عالي.هم خوبه که صدف پيش خودته.خيالت راحتتره.فقط کاش مسير کمي کوتاه تر بود.اگه ديدي خيلي خسته ميشه يه مهدي نزديک خونتون انتخاب کن که برگشتي برش داري.يه چيز جالب بگم اسم مربي مهد صدف با استادراهنماي دوره ي عمومي من يکيه!يعني ملاحت احمدي!! ممنون عزیزم از راهنماییتون. خیلی جالب بود یادم باشه به مربی صدف بگم. امیر حسین خانم رو ببوسین.
پريسا
11 بهمن 92 12:08
سلام چه لباس خوشگلي .... موش بخورتت صدف جونم سلام خانم مهندس خوبی؟