صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

صدفی نمک خونه

اولین پست در سال 91 خورشیدی

1391/1/20 2:18
نویسنده : مامان نسرین
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام.قبل از شروع به نوشتن شرمنده ام که نتونستم روزانه برات بنویسم ،حسابی درگیر بودم اما................بعد

امسال دومین عیدیه که در کنار من و بابایی و داداش سپهر هستی.سال قبل چیزی از عید و مراسمش متوجه نمی شدی اما امسال ماشاالله برای خودت خانمی شدی.

سال 90 با تموم خوب و بدش گذشت.هم خوبی داشت (ثبت نام مکه هرچند که هفت سال دیگه نوبتمون میشه) هم ناراحتی داشت (مریضیه آنا جون)اما هر چی بود تموم شد.امیدوارم سال جدی پر از خوشی باشه برای همه و درکنار شون برای ما هم سال خوبی باشه.

موقع آماده کردن هفت سین مدام دورم بودی تا سردر بیاری چکار میکنم.منم کم و بیش برات توضیح میدادم.

امسال قرار شد برای سال تحویل خونه ی آناجون باشیم (البته ما هر سال همین کارو میکنیم اما امسال خاله نسترن جونم به جمع ما پیوستند).صبح زود تو و داداشی رو از خواب بیدار کردم و سریع لباسای خوشگلی رو که هدیه ی آنا جون بود تنت کردم .

قربونت بشم که هر موقع از خواب بیدارت میکنم شکر خدا خوش اخلاقی.با خنده لباس پوشیدی در همون حین با چهره ی حسابی خواب آلود ازت عکس گرفتیم.

موقع سال تحویل جای خاله نوشین جون و عمو سعید خالی بود چون رفته بودن سفر.

بازهم مثل سال تحویل های گذشته اونقدر کانال های تلویزیونو زیر رو کردیم که آخرش هم نفهمیدیم کی بمب تحویل سال نو رو زدن.

بازهم مثل قبل پدر جونو آنا جون پول های نو از لای قرآن بهمون دادن.و باز هم مثل قبل کلی کادو بود که بینمون رد و بدل شد.

برای امیر علی جون ماشین دیوونه گرفته بودم که فکر کنم خاله جونو دیوونه کرد!!!!!!!!!

شما هم از طرف آنا جون یه عروسک بامزه هدیه گرفتی که میخنده و گریه میکنه شیشه میخوره و کار بد میکنه (آروغ میزنه)

روز روز شما بچه هاست.حسابی شما دوتا شاد بودین و البته متعجب که چرا امروز این بزرگترا یهو پریدن همدیگر رو بوسیدنو مهربون شدن هی این به اون کادو میده و اون به این هدیه میده.

صدف گلم عید سال قبل تو خیلی کوچولو بودی .وقتی مهمون میومد خونمون مجبور بودم یا تو روروئک بذارمت یا تو بغل نگهت دارم اما امسال خانمی شدی برای خودت.از مهمونا پذیرایی میکردی و البته از خودت حسابی با آجیل پذیرایی میکردی.

یه روز که مهمون قرار بود برامون بیاد و من همه چی رو روی میز ناهار خوری آماده گذاشته بودم متوجه شدم با تلاش زیاد از لای صندلی ها داری خودتو به میز میرسونی و ب....................له رفتی سراغ پیاله ها ی آجیل.

سر عیدی هم با دادا درگیر میشدین.دادا می خواست سهم شما رو هم از آن خودش بکنه اما غافل از اینکه صدف خانم پول رو شناخته حالا چطور نمی دونم.!!!!!!!!!!!!!!

انشاالله اگه عمری باشه دوست دارم از سال بعد بریم سفر .امسال هیچی از تعطیلی نفهمیدیم یا مهمونی کوتاه و اجباری رفتیم یا مهمون داری کردیم.

 

لحظاتی قبل از سال تحویل ،خونه ی آنا جون.

ظهر روز اول عید.میدان امام علی (ع).پدر جون خواستن تا بذارنت روی دلفین ها تا عکس بگیرین.اما دختر ترسوی من اجازه نداد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نانازيا
20 فروردین 91 11:49
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان لیلا
20 فروردین 91 16:48
سلام سال نو مبارک ماشاالله صدف جون چقدر بزرگ شده همیشه شاد و سال خوبی داشته باشید صدف جونو ببوسید


سلام لیلا جون.ممنون .شما هم سال خوبی داشته باشین.دینای قشنگمو ببوسین.
مامان نسترن
21 فروردین 91 1:43
دختر خوش اخلاق خاله جون گل, الهی سال خوبی داشته باشی .


سلام خاله جون مهربون.ممنون
مامی امیرحسین
24 فروردین 91 10:43
سلام نسرین جون.بابا چه عجب!حیف دخمل به این نازی نیست که ما رو از دیدنش محروم میکنی؟دهبات کنم؟
سال نو مبارک.دلم برای دست نوشته هات تنگ شده بود و برای صدفی ناناسی خودم.چقدر ملوس شده با این لباسا.اون ژست عینک دودیش منو کشته جیگر خاله...


سلام فاطمه جون.خوبی خانمی؟ شمام حسابی کم پیدایی!امیر گلم چطوره؟ممنون از اظهار لطفت.
مامان رها
26 فروردین 91 17:13
سلام نسرین جون امیدوارم سال جدید سال خوبی براتون باشه ماشا الله صدف چه ناز شده خاله تیپت منو کشته عسل خانوم


سلام.ممنون عزیزم.امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین.
مامان خورشيد
27 فروردین 91 14:07
الهي هر سال در كنار هم با سلامتي روزهاي سال نو را جشن بگيريد و خوش بگذرانيد.


در کنار همه ی شما دوستان.
مامان آتین
27 فروردین 91 14:49
ای جان جیگر این دخمل خوشتیپو برم من
خیلی نازه ماشالا از طرف من روی ماهشو ببوسید


ممنون از اینکه به ما سر زدین.
مامان خورشيد
28 فروردین 91 9:59
الهي ساليان سال به شادي و سلامتي و در كنار هم سال رو تحويل كنيد و هيچوقت جاي هيچكس خالي نباشه.
اين خانوم خوشگل رو هم از طرف من ببوسيد.


امیدوارم شما هم لحظات بسیار خوشی منتظرتون باشه.ممنون صدفی از راه دور خورشید درخشان رو می بوسه.
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 10:16
به به به
بازم سال نو مبارررررررررررررررک

چه پست های خوبی
چه حرفای قشنگی
امیدوارم همیشه به شادی و جشن و مهمونی و کادوووووووووووو


لطف دارین.در کنار شما دوستان خوب.