صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

صدفی نمک خونه

گل خوشبوی من تولدت مبارک

1393/1/30 18:53
نویسنده : مامان نسرین
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

4سال پیش در روز دوشنبه 28 فروردین ساعت 6 صبح با یک دنیا اضطراب و دلشوره و در عین حال خوشحالی آناجون منو از زیر آیینه و قرآن رد کردند و همگی ( بابا، پدرجون، داداش سپهر و آناجون و البته من و شما) راهی بیمارستان رضوی شدیم. و ساعت 9/5 صبح خدا جمع سه نفری ما رو 4 نفری کرد و یک فرشته ی شیرین زبون و دوست داشتنی رو بهمون هدیه کرد.

گل خوشبوی من امیدوارم سال های سال همه کنار هم شاد و خوشحال باشیم و من و بابایی پدر و مادر خوبی برای تو و داداشی باشیم و وظیفه ی پدر و مادر بودن خودمون رو به بهترین صورت انجام بدیم.

قشنگ من ! ما همه ی تلاشمونو می کنیم تا شما دوتا هر آنچه که خدا براتون در نظر گرفته بهش برسین.

امسال تولد فرشته ی کوچک من همزمان شد با تولد بانوی آب و آیینه " حضرت فاطمه (س)" خیلی دلم می خواست برات تولد باشکوهی بگیرم چون حسابی عشق تولد و رقصیدن و کادو باز کردن شدی اما از طرفی خیلی دوست داشتم مولودی هم داشته باشم به همین خاطر خوب تر رو به خوب ترجیح دادم و جشن مولودی رو گرفتم و در عین حال تو هم از شادی تولد بی نصیب نموندی و کسانی که از تاریخ تولدت مطلع بودن با هدیه ای که تهیه کرده بودن تو رو خوشحال کردن و منو شرمنده.

 

 

 

نایت اسکین 

 

 

ني ني شكلك

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی مامی طاها جوجو
30 فروردین 93 19:00
ای جونم ژستشو نگاه کن خاله قربونت بره به طاها کوچولو هم سر بزن عزیزم ممنون.آدرستونو نداشتم تا بهتون سر بزنم.
مامان مهدیه
30 فروردین 93 19:46
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین چشم حتما.بهشون امتیاز دادم.موفق باشین.
مامی امیرحسین
31 فروردین 93 10:27
واوووو چه وقت خوبی اومدم...تولدت مبارک نفس خاله صدف خوشگلم.ایشالا صد ساله بشی صدف نازنینم زیر سایه ی پدر و مادر خوب و مهربونت.ایشالا عاقبت بخیر بشی گل من... ممنون گلم.خیلی دلم برای تو و گل پسرت تنگ شده بود.
مامان نسترن
7 اردیبهشت 93 19:46
سلام صدفی جونم. خوبی خاله. تولدت هزاربار مبارک. امیدوارم به آرزوهای خوشگلت برسی ممنونم خاله جون مهربونم.امیدوارم امیر جونم همیشه سالم و سلامت باشه.