صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

صدفی نمک خونه

روزیکه صدفم یک ساله شد.

1390/5/12 12:13
نویسنده : مامان نسرین
425 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یکسالگیت نزدیک بودو من خیلی دوست داشتم برات یک مهمونیه حسابی بگیرم اما چون ماه قبلش تولد منو بابایی بودو شما از آزمون شرکت در مهمونی چندان سربلند بیرون نیومده بودی (یخورده اذیتم کرد ی)   niniweblog.comبهمین خاطر تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی مهمونی در حد خانواده خودمون یعنی خاله جونا و آنا جونو پدر جون باشه.niniweblog.com

شب قبل با بابایی رفتیم یه قنادی خیلی خوب . بعد از کلی زل زدن به مانیتور یه مدل کیک خوشگل انتخاب کردیم اما وقتی قیمتشو پرسیدیم سرمون سوت کشیدتعجب  ٨٠ هزارتومن ناقابل برای یه کیک کوچیک.

ما هم یه مدل دیگه انتخاب کردیم .البته از مدل انتخابی و مزش راضی بودیم اما اندازشو خیلی کوچیک درست کرده بود طوریکه به همه یه نخود بیشتر نرسید و من خیلی حرص خوردمو خجالت کشیدم.niniweblog.com    اما در عوض باباجون با پیتزای خوشمزه ای که داد جبران کرد.

 

پدر جونو آنا جون مثل همیشه ما رو با هدیه ی خوبشون شرمنده کردن.پول یه النگوی خوشگلو دادن دستشون درد نکنه.niniweblog.com خاله جون نسترنو عمو جون جواد و آرین جونم یه کیف خوشگل کیتی با یه چرخ خیاطی ناز خجالتمون دادن.niniweblog.com خاله جون نوشین و عمو جون سعید هم یه خرس صورتی خیلی خوشگل هدیه دادن niniweblog.comمنو بابا جونو داداجونم یه تو گردنیه وان یکاد تقدیمت کردیم تا همیشه در پناه اون و البته خدا سالم باشی.

با اینکه مهمونی کوچیکی بود و من اولش کلی جوش زدم اما خوش گذشت.

یادم رفت بگم صبح همون روز خاله جون من . زن عموجون من و دختر عمو جونام هم تلفنی تبریک گفتن.

کوچولوی مامان ناراحت نشی ها که چرا عمه جونا و مادر جون تبریک نگفتن به قول بابایی تو خونواده ی اونا رسم نیست. (البته منکه این حرفو قبول ندارم چون خلافشو دیدم.)

خیلی دوست داشتم برای تولد منو بابایو داداو تو گلم اونا خودشون تماس میگرفتنو میو مدن همونطور که خونواده ی من میان . اما خوب دیگه!!!niniweblog.com 

 

خوشگل مامان تولدت مبارک. ایشاالله ١٢٠ساله بشی.زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانه
12 مرداد 90 1:42
مبارکه


سلام مامان ریحانه جون . ممنون که به من سر زدین.خوشحال شدم.
مامان نازنين
12 مرداد 90 2:13
سلام عزيز خاله تولدت مبارك ايشالله 100 ساله شي و هر سال مامان و بابات برات نولد بگيرند ولي بايد قول بدي كه تو ازون سر بلند بيرون بيايي به ماهم سربزن


سلام خاله جونی. ممنون که به من سر زدین.چشم قول میدم دفعه ی دیگه دخمل خوبی باشم!!!!!!
مامان نسترن
12 مرداد 90 9:43
سلام خوشگل خاله. تولد گذشتت مبارک.
الهی 120ساله بشی


سلام خاله جون. ممنون. امیدوارم آرین جون هم سالم باشه تو تولدهای بعدیش دیگه مریض نباشه . تا 120 ساله دیگه هم زیر سایه ی شما و عمو جواد باشه .بوووووووووووس.
مامان نگار
12 مرداد 90 18:02
دختر خوشگلی داری خدا حفظش کنه


متشکرم . خدا نگار جونو براتون نگه داره.


لطفا آدرس وبلاگتونو برام بفرستین.
مامان اوا نازنازی
12 مرداد 90 19:38
سلام مامانی صدفی جون.ببخشید اون شب ناراحتتون کردم.خداانشاا...خانواده هامون رو برامون حفظ کنه و ما رو هم برای بچه هامون حفظ کنه.انشاا...صدفی جون وسپهر جونم 120 ساله بشن


سلام بر آوا جونو مامان جون. اختیار دارین .ببخشید نتونستم کاری بکنم.
آوا جون ببوسین. امیدوارم سال های سال در کنار شما سالم باشه.
دخترعمه(مریم)
16 مرداد 90 21:52
سلام صدف جووووونی
چه کیک تولد خوشگلی داری
انشاالله که 120ساله بشی عزیزم


سلام دختر عمه جون.خیلی دوست دارم تو تولدای بعدیم باشین.
امیدوارم شماهم 120 ساله بشی.