صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

صدفی نمک خونه

اولین روز روزه داری

1390/5/14 16:51
نویسنده : مامان نسرین
431 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امروز بعد از دوسال که نمیتونستم روزه بگیرم تصمیم گرفتم روزه دارشم.

گل دختر مامان دو تا ماه رمضون گذشته شما تو دل مامان بودی و برای حفظ سلامتیت روزه نگرفتم. سال قبل هم که شیر میخوردی بازم نگرفتم.

اما امسال دیگه چون غذا خور شدی تصمیم گرفتم روزه داری رو شروع کنم.البته بگم ها هنوز هم مدام چپ میری راست میای میگی جی جیزیبا

خدا جون کمکم کنه تا بتونم بدون مشکل تا آخرش برم

امروز افطار خونه ی مامان بزرگ من دعوتیم.خوش بحالمونز

داداجونم با اینکه هنوز بهش واجب نشده تا الان سه روزو گرفته امروز هم روزه است اونم بدون سحری.ز

خدا روزه ی همه ی روزه دارا رو قبول کنه . دعاشونو اجابت کنه .

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مبین فرفری
14 مرداد 90 22:40
سلام قبول باشه ماهم دعا کنید


سلام مبین جون.خیلی وروجکی ماشاالله.ممنون که بمن سرزدین.
مامان حسین
14 مرداد 90 23:40
سلام سلام
ممنون به ما سرزدین...خوشحالمون کردین
صدف نازو میبوسم.بازهم پیشمون بیاین


سلام مامان حسین جون. منم ممنونم. چشم عمری باشه بازم خدمت میرسیم
مامان نسترن
15 مرداد 90 0:10
سلام خاله جون.
چند روز من نبودم ها چقدر پست نخونده دارم.
دست مامانی درد نکنه


سلام عروس خانوم مهربون. با پرستاری چطورین؟ایشاالله همه ی بزرگترا همیشه سالم باشن.
مامان ال آی
15 مرداد 90 0:44
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم . شما هم وبلاگ قشنگی دارید دخترتون هم چشم نخوره خوشگله. ال آی یعنی زیبا روی ایل یه اسم ترکی هستش.
من با اجازه لینکتون میکنم


سلام . بسیار متشکرم . خدا دختر نازتونو حفظ کنه.یاشاسن
یه دوست
15 مرداد 90 14:46
خدا قبول کنه طاعاتتون رو


ممنون. بندگیه همه مقبول درگاه خدا.
مامان اوا ناز نازی
15 مرداد 90 16:22
سلام مامان مهربون.ممنون که این مطالب مفید رو تو وبلاگ صدفی جون گذاشتی


سلام عزیزم.ممنون از شما که لطف دارین.آواجون ناز نازی رو ببوسین.
مامان نازنين
16 مرداد 90 1:24
سلام دوست جون طاعاتتون قبول سعي كنيد بدون سحري نگيريد مخصوصا اگه هنوز شير مي ديد وگرنه اينجوري مشيد لحظه افطار


سلام مامان نازنین جون. ممنون .عبادات شما هم قبول.شما درست میگین واقعا بدون سحری آدم بهم میریزه. اما چه کنم امون از دیر خوابیدن بچه هاو در نتیجه سحر خواب موندن.
کوثر.....کیمیا
16 مرداد 90 4:51
سلام...خوبین؟
خداروشکر!!!1
وبلاگتون خیلی پر و توپه من که خوشم اومد... خیلی ... خیلی
پیش من و کیمیا جونم بیاین و مارو با کامنتای خوشگلتون شاد کنید


سلام کوثر جونو کیمیا جون.ممنون که به من سرزدین .ممنون از لطفی که بهم داشتین.
وب شما هم خیلی زیبا بود.
خوشحال میشم بازم ببینمتون.
نوشمک رضا
16 مرداد 90 10:19
سلام اگه گفتین من کیم


سلام بر نوشمک خوشمزه!اگه پسرم بیدار بود زودی میخوردت.
تو فهرست وبلاگها نبودین .نتونستم به جا بیارم.متاسفم.
مامی امیرحسین
16 مرداد 90 12:03
سلام مامی صدف خوشگل چه وبلاگ قشنگی داری.از اون قشنگتر فرشته کوچولو ونازته.دختر داشتن خیلی شیرینه.خدا کنه قسمت منم بشه.روی ماهشو ببوس


سلام عزیزم.ممنون از لطفتون.واقعا درست گفتین دختر خیلی شیرینه.از خدا میخوام به هر کی خونش از صدای بچه خالیه یه سالمو صالحشو هدیه کنه.
امیر حسین خوشگلمم انشاالله سلامت به دنیا بیاد.از راه خییییییلی دور میبوسمش.
مامان نفس طلایی
16 مرداد 90 12:13
سلام قبول باشه


سلام مامان جونی.ممنون .خیلی خوشحال شدم بهمون سرزدین .
وبتون خیلی عالی بود .با اجازه لینکتون می کنم و از مطالب مفیدش استفاده میکنم.
امیدوارم نفس طلایی (که خیلی تعبیر جالبی براش انتخاب کردین)سالمو سلامت به جمع نی نی های دیگه اضافه بشه.