صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

صدفی نمک خونه

مامان عصبانی

1390/5/17 23:39
نویسنده : مامان نسرین
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از ساعت٥/١١ که از خواب بیدار شدی مثل همیشه خیلی خوب بودی.مهربونو حرف گوش کن.با خودت بازی میکردی

اما یهو حدود ساعت ٥/٣ نمیدونم چطور شد !شروع کردی به نق زدن اونم با گریه.

مدام یه چیزی می خواستی اما نمیدونم چرا متوجه نمیشدم.هر کاری کردم آروم نشدی.

یهو روانی شدم !نمیدونم چرا ؟اما حسابی کفری شدم .گرسنه بودی غذا آوردم گیر دادی که باید روی یه بلندی بشینی تا بخوری(بابایی هر دفعه یه ابتکار بخرج میده تا دختری غذا بخوره اینم یکی از اوناست.)

گذاشتمت روی میز نهار خوری اما هی خودتو سر میدادی این طرفو اونطرف .وای خستم کردی.

وقتی دیدی نتونستی خواستتو بهم بفهمونی شروع کردی سرتو کوبیدن به زمین.اما انگار راضی نشدی اینبار کوبیدی به دسته ی مبل .خیلی محکم زدی خیلی هم بد جایی زدی تقریبا گیج گاه.خودتم ضعف کردی از گریه.Cute smiley 016

دیگه کفریم کردی .نمیدونم چرا یه مدتیه وقتی عصبانی میشی سرتو میکوبی اینور و اونور.

احساس کردم  سرم قد یه کوهه بزرگ سنگین شده .

دیگه جانم, فدات بشم تموم شدو منم شروع کردم به بد و بیراه گفتن بهت.

مامانی ناراحت نشو ایشاالله وقتی خودت مامان شدی درکم میکنی.یه وقتایی واقعا مامانا هم درمونده میشنCute smiley 011

توی این گیرو دار صدای لذت بخش در بلند شدو فرشته ی نجات مامان وارد شد بابایی اومد.

Cute smiley 013تو رو تحویلش دادمو بعد از شرح ماجرا پریدم تو حموم!آخه عزیزم مامان وقتی عصبی میشه فقط تنهایی اونجا و خنکای آبشه که بهش آرامش میده.
طفلک باباجون مثلا روزه ست.اما چکار کنم روانمو پاک کردی کوچولو.Cute smiley 017
باید بگردمو دلیل این خودزنیاتو پیدا کنم قبل از اینکه یه بلایی سر خودت بیاری.

 بازم ببخش کوچولو اما  گاه اعصابم بدجور بهم میریزه.Cute smiley 051

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
18 مرداد 90 4:27
آره عزیزم منم چند روز پیش از دسته ریحان عسلیم بد جور کلافه بودم فقط خدا بهمون صبر بده


درسته.خدا بهمه صبر بده.عذاب وجدان بعدشم کلی آدمو اذیت میکنه.
مامان نسترن
18 مرداد 90 15:09
سلام صدفی من.
خوبی خانومی؟
طفلکی مامانی درکش می کنم. اما اون فکر نکنم منو درک کنه, آخه یه پسر شیطون داشتن واونم از نوع نق نقو نصیب هرکسی نمیشه


سلام خاله جونم.چرا مامانم حتما درکتون میکنه چرا که خودشم یه شاخ شماد غرغروو گیر داشته.الانم که من گاهی خوب حرصش میدم.
اما خوب دیگه خاله جونی بزرگ میشیم یادتون میره.!!!
یه دوست
18 مرداد 90 17:38
واسه چی گفتن بهشت زیر پای مادراست خدا یار ویاور شما مادرای مهربون باشه


دوست خوبم درسته اما به قول باباجونم از کجا معلوم همون وعده هم عملی بشه .