صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

صدفی نمک خونه

اولین روز

1390/4/28 10:18
نویسنده : مامان نسرین
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی. امروز تو ١٥ ماهه شدی و من تازه اومدم تو گروه نی نی وبلاگی ها .خاله جون طفلکی خیلی وقت بود که اصرار میکرد تا من هم برات یه وب درست کنم اما من حسشو نداشتم . حتما با خودت می گی چه مامان بی حالی .اما چی کار کنم نازگل مامان برای شروع هر کاری به قول آدم بزرگا یه انگیزه ای باید باشه. بهر حال دیشب بعد از اینکه تو خوشگل مامان رضایت دادی و حدود ساعت ١٢ شب خوابیدی ، منو دادا سپهر دست به کار شدیم . دادا خیلی مهربونه و خیلی علاقه داره تا همون شبونه کلی مطلب برات بذاریم اما خوب هر کاری وقتی داره.

خلاصه جونم برات بگه صدفی جون ! من تصمیم دارم تا اونجایی که بتونم از زمان بوجود اومدنت تو دل مامان تا حالا رو تند تند برات بگم تا برسم به این روزا که دیگه ماشاالله نازگلی شدی برای خودت . دادا هم می خواد برات مطلب بذاره . بهر حال به امید خدا شروع می کنیم تا ببینیم چی میشه . امیدوارم زمانی که تونستی خودت این صفحه ها رو بخونی ازشون لذت ببری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)