صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

صدفی نمک خونه

ناز گلم تولدت مبارک

1391/1/28 1:41
نویسنده : مامان نسرین
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ،تولد، تولدت مبارک        بیا شمع هارو فوت کن تا صد سال زنده باشی

صدف گلم امروز دوسالت تموم میشه .........برای خودت خانمی شدی...........

دو سال پیش خدا یکی دیگه از زیباترین فرشته هاشو به زمین فرستاد........و من چقدر خوشبختم که اون فرشته نشونی خونه ی منو تو دلش داشت........

فرشته کوچولوی من بهترین آرزو ها رو برات دارم .امیدوارم همیشه سایه به سایه ی خدا حرکت کنی و موفق باشی........امیدوارم منم بتونم مامان خوبی برات باشم............

********** بخاطر مریضیه بی موقعت جشن دور هم بودنمون موکول شد به بعد از شهادت حضرت فاطمه(ع)

دنیای زیب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان خورشيد
28 فروردین 91 10:01
واي مباركه. الهي تو آغشتون پير شه. الهي از لحظه لحظه بزرگ شدنش لذت ببريد


ممنون مامان جون مهربون.انشاالله شما و خورشید جون سلامت باشین.
مامان آوا
28 فروردین 91 13:32
سلام دوست عزیز
تولد صدف جون مبارک
وبلاگ قشنگی داره
امسال دختر من در جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده. ممنون میشم به لینک زیر برید و به "آوا بهجت" امتیاز 5 رو بدید.
اگه دوست داشتید میتونید به نی نی های ناز دیگه هم رأی بدین.
باز هم ممنون
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1

آوا جون بهت رأی دادم.موفق باشی.
مامان آتین
28 فروردین 91 13:40
صدف کوچولوی نااااااز 2 سالگیت مبارککککککککک
هدیه های خوشگلتم مبارک باشه عسیسمممم
بووووووووس


ممنون خاله جون مهربونم
مامان پارسا قند عسل
3 اردیبهشت 91 2:44
عزیز دلم تولدت مبارک.الهی که 200 ساله بشی گل نازم.


ممنونم.امیدوارم پارسا جونم زیر سایه ی شما سالم و سلامت باشه.
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 10:11
سلام سلام
تبلد تبلد تبلدت مبالت



سلام.ممنون
مامان نفس طلایی
3 اردیبهشت 91 11:08
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک ستاره


ممنونم خاله جون مهربون.
مامان رها
5 اردیبهشت 91 23:41
سلام عزیزم شرمنده با کلی تاخیر تولدت مبارک عزیز دلم


سلام خاله جون.اختیار دارین.ممنون از لطفتون