صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

صدفی نمک خونه

بهترین دادای دنیا

1391/1/28 13:23
نویسنده : مامان نسرین
837 بازدید
اشتراک گذاری

٥شنبه که من رفته بودم حرم ؛بابا جون برای ناهار از داداشی خواسته بودن بره از بیرون کباب بخره.بابایی میگفت بعد از رفتن دادا تماس گرفته و گفته اگه اشکالی نداره یکی از دوستاشو دیده یخورده پیشش بمونه و بعد بیاد خونه.

بعد از مدتی دادا با یک ماشین شارژی خوشگل برگشته خونه.البته چون تنهایی نمی تونسته تا خونه بیارتش آقای فروشنده ی مهربون لطف کرده و دادا رو تا خونه رسونده.

وقتی وارد خونه شدم شوکه شدم .چون می دونستم بابایی اهل خرید همچین چیزی نیست .اصلا فکرشو نمی کردم دادا یه همچین کاری بکنه.

طفلی پسرم با چه زحمتی پول هاشو جمع کرده بود تا بره برای تابستونش ایکس باکس بخره.اما مهربونی رو در حد خواهرش تموم کرد و 250 هزار تومن از پولاشو هدیه داد.

داداشی گلم من (به قول صدف جون)دوست دارم.

این سه چرخه هدیه ی بابا جون به شماست.تولدت مبارک عزیزم.

 

داداشی مهربون دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آتین
28 فروردین 91 13:37
الهــــــــی چه داداش خوبییییییییییییییییییی خوش به حال صدف کوچولو که همچین داداش گلی داره و آفرین به شما (پدر و مادر خوب) و طرز تربیتتون که این گل پسر رو اینقدر خوب و بامحبت بار آوردین



ممنونم عزیزم.شما لطف دارین.
مامان شیدا
28 فروردین 91 13:43
سلام وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال می شم شمارو لینک کنم . اگه دوست داشتید به وبلاگ شیدا جون سر بزنید و براش یادگاری بنویسید .


سلام دوست من.ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدین.متأسفانه آدرستونو نذاشتین.نتونستم وبلاگتونو ببینم.
لطفا برام آدرس بزارین.ممنون
مامان محیا
28 فروردین 91 14:01
خوشبحالتون با این پسر مودب. خیلی خوشمان آمد. چه جیگرایی


ممنون مریم جون.شما لطف دارین.
مامان نسترن
31 فروردین 91 9:53
آفرین داداسپهر. دستت درد نکنه که اینقدر با معرفتی.
صدفی قدر دادا رو بدون. تولدتم عزیزم مبارک. اینشالاه خدمت میرسیم


ممنون خاله جون مهربون.خدمت از ماست.
مامان پارسا قند عسل
3 اردیبهشت 91 2:45
چه دادا یه خوبی .خدا دادا رو نگه داره.قربون هر دوتا شون بشه خاله


خدا نکنه خاله جون مهربون.الهی سالم باشین.
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 10:10
وااااااااااااااایی چه شیرین و دوس داشتنییییییییییی

خانم کوچولوی ناز سه چرخه و ماشینت مباررررررررررررررک

واقعا که داداشیت حرف نداره. بوس بوس


بله خاله جون حق با شماست داداشیم خیلی مهربونه.
مامان نفس طلایی
3 اردیبهشت 91 11:07
وای هزار الله اکبر به این داداش گل و مهربون ... عزیزم چقدر خواهرش و دوست داره خدا براتون نگهشون داره ...


ممنونم دوست خوبم.
مامان رها
5 اردیبهشت 91 23:42
ای جونم چه داداش مهربونی صدف جون خاله شما باید به داشت همچین داداشی افتخار بکنی


کاملا درسته.حق با شماست
خاله نوشين كه عاشقشي
6 اردیبهشت 91 2:54
داداسيپيل چرا بره من هيشي نخريدي؟ ببين من دادا ندارم گناه دارم


سلام خاله نوشین گلم.
چچچچچچچچچچچچشم .انشاالله در اولین فرصت از شرمندگی شما در میام.
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 11:39
وای عزیزم چه دادای مهربونی.ما که مردیم از عشقت دادا جون.خیلی کار بزرگی کردی.آفرین پسر...


قربونت عزیزم