صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

صدفی نمک خونه

مسابقه بابائی دوست دارم

1391/3/16 16:44
نویسنده : مامان نسرین
774 بازدید
اشتراک گذاری

باز آسمان ستاره باران شد.شمیم عطر ولایت در آسمان پیچید.

خانه ی ابی طالب محل آمد و شد بهشتیان سپید بال گردید.

چه خبر است؟مولودی می آید ،پاک ،آرام و صبور ،مقاوم و صف شکن ،

آنقدر بزرگ است این مولود که کعبه در برابرش می شکافد !

....و این علی مرتضی است که قدم بر چشم عاشقان می گذارد.بزرگ مردی که اسوه ی یک انسان کامل ،یاوری حقیقی ،تکیه گاهی استوار ،پدری مهربان و رئوف و رهبری مقاوم و صبور است.

این بهترین روز بر بهترین پدران ایران زمین خجسته باد. 

بابا جی گل من !دوست دارم و ازت ممنوم بخاطر همه ی مهربونیات ،صبر و حوصله ای که برای من بخرج میدی و اجازه میدی با تموم خستگی هات هنوز از سر کار نرسیده بپرم بغلتو رو شکمت بپر بپر کنم.

ممنونم بخاطر همه ی زحمتایی که برای منو دادا سپهر میکشی.

از خدا می خوام سال های سال جوونو شاد و سلامت بمونی.

دوست دارم .دخملت صدفی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی امیرحسین
16 خرداد 91 20:39
وای عسیسم...صدفی من چقدر ناز شدی.اینجا کجاست نشستی عکس گرفتی؟


ممنون فاطمه جون.اینجا بلوار پیروزیه.رفته بودم خرید این پدر و دختر هم تا تونستن از خودشون عکس گرفتن.
زهره مامان هلیا
17 خرداد 91 12:22
ای جان صدف خانومی چرا اینجوری نشستی درسته اخمو تشریف داری ولی بازم با نمکی


خاله زهره من اخم نکردم رفتم تو فکر چک ها و بدهکاری هام!!!!!!!!!!
مامان رها
17 خرداد 91 16:15
قربون اون تنها نشستنت برم خاله
خیلی ملوس و ناز نشستی
پیش ما هم بیا


ممنون مامان جونی چشم حتما میام خدمتتون.
بابایی
20 خرداد 91 8:27
از خداوند ممنوم این خونواده خوب و مهربون را نصیبم کرده . انشاالله همیشه سالم و شاد باشید.


قربونت برم بابایی نازم.
مامان خورشيد
23 خرداد 91 14:06
الهي در پناه سايه پر مهرش ساليان سال روزگار بگذرانيد.


ممنون
مامان رها
25 خرداد 91 18:32
ای قربون این ژستت برم من خیلی جیگری عسل


قربون شما
مادر کوثر
27 خرداد 91 16:15