صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

صدفی نمک خونه

پدر و دختر

1391/3/30 0:02
نویسنده : مامان نسرین
797 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش من با آنا جون تصمیم گرفتیم بریم خیابون.بابای هم طبق معمول طفلی گفت من با دخترم هستم شما راحت برین خرید کنین.اما برای اینکه حوصله ی خانم خانما سر نره با هم رفتین پارک.

و باز هم طبق معمول هنر عکاسی بابایی گل کرد و چند تا عکس هنری از شازده خانوم گرفتن.این هم هنرای باباجون.

دخترکم !فردا صبح خاله جون برای یه عمل کوچیک میره بیمارستان.براش دعا کن.خدا دعای شما فرشته هارو زودتر قبول میکنه.ای خدا جون.........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان خورشيد
30 خرداد 91 7:52
الهي بلا از همتون دور باشه و خاله جون هم هرچه زودتر خوب بشن.


ممنون عزیزم.امیدوارم شما هم در پناه خدا سالم باشین.
مادر کوثر
30 خرداد 91 22:08
وای چه عکسای خوشگلییییییییییییییییی
بوس بوس
خدا به خاله جون هم سلامتی بده. بوس


الهی آمین با دعای خیر شما دوستان.
رایکا(پوسترساز)
31 خرداد 91 18:10
سلام مامان نسرین من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون صدف جان عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست ...
مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 18:15
سلام
ای جونم ماشالا به صدفی
خوش به حالتون قدر همسریتون رو بدونید اساسیی
ایشالا که خاله نوشین هم عملش جواب بده خبری شد خبرم کن


سلام عزیزم.ممنون از توجهتون.چشم حتما.
مادر کوثر
3 تیر 91 10:14
زهره مامان هلیا
4 تیر 91 9:06
صدف خانوم ایشالله خاله جون زودی خوب بشه


ممنون. با دعای خیر شما.
مادر کوثر
6 تیر 91 8:59
مامان یاشار
6 تیر 91 13:51
وای خدای من چه دختر عروسکی. خدا حفظش کنه براتون


ممنون. خدا فرشته ی گل شما رو هم نگه داره.
مامی امیرحسین
14 تیر 91 11:13
سلام نسرین جونم.والا بخدا نمیدونم این کامنتای منو نی نی وبلاگ چه میکنه.من مطمئنم که این پست رو خونده بودم...


سلام فاطمه جونم.نمیدونم باور کن چه خبره!!!!!!!!!