صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

صدفی نمک خونه

خداحافظ بچه!

1391/6/1 11:23
نویسنده : مامان نسرین
790 بازدید
اشتراک گذاری

چند سالیه که سیاست های صدا و سیما برای شب های ماه مبارک تغییر کرده و با پخش سریال های جالب مهمونی خدا رو جالب تر میکنن.

امسال هم مثل سال های پیش این سیاست اجرا شد و سریال " خداحافظ بچه" از شبکه 3 پخش میشد.این سریال شدیدا مورد توجه ناز نازی مامان قرار گرفته بود تا اونجا که یک شب بعدا از تموم شدن سریال یهو بغضت ترکیدو شروع کردی های های گریه کردن.

قربون اون دل نازکت بشم که اینقدر حساسه.

مادری! تو باید خیلی قوی باشی و نذاریی مسائل دور و بر اینقدر روت تأثیر بذارن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ldkh
1 شهریور 91 11:28
سلام خوبی؟ دلم گرفته بود امدم وبلاگتون وبلاگت عالیه عزیزم خیلی خوشحالم با وبلاگ زیبات اشنا شدم من مینا هستم یه مشکل در وبلاگ دارم ممنون می شم الان بیایید کمکم کنید این هم ایمیل منه اد کنید منتظرتونم مرسی m8mina@yahoo.com
مامان امیرسام
1 شهریور 91 19:37
چه پستونکی میخوره خوشگل خانم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:44
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مادر کوثر
4 شهریور 91 8:37
الهیییییییییی من به فدای این دل نازکت
رز دسته گل مامان
4 شهریور 91 8:47
سلام مامانی خوشحال میشم به وب دخملم سر بزنی و اگر مایل بودید وب دخملمو با اسم رز دسته گل مامان لینک کنید با تشکر منتظر حضور گرمتان هستیم
مامان نسترن
4 شهریور 91 11:07
سلام خاله. بسه. بنداز دور اون پستونک رو
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 13:07
آخی عزیزم...چقدر حساسی تو عسلم.حتما از اونهمه نی نی خوشت میومده دیگه آره؟
مامی امیرحسین
9 شهریور 91 21:35
این پستونک تزئینیه صدف خانوم دیگه نه؟
مامان خورشید
20 شهریور 91 15:01
چه عکس بامزه ای با پستونک و شیشه و بزرگ شه چه کیفی می کنه این عکسو ببینه.