صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

صدفی نمک خونه

شیرین کاری های صدفی

1391/7/18 1:37
نویسنده : مامان نسرین
733 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من !این روزها تغییرات رفتاری زیادی از خودت به نمایش میذاری.گاه یهو بدون هیچ مقدمه ای میای دستمو میبوسی و با اون زبون شیرینت میگی : مامان عزیز خوشگلم خیلی دوست دارم!!!!!!!!!! وقتی این کارو میکنی دلم ضعف میکنه.منم تورو بغلم می گیرمو می بوسم و میگم منم دوست دارم خوشگلم.

 

اما گاهی رفتارت کاملا بر عکس میشه بدون هیچ بهونه ایی میگی : مامان بد دیگه دوست ندارم

وقتی اینو بهم میگی دنیا رو سرم خراب میشه.

سلام عزیزم

 

نماز خوندنت که دیگه ی حسابی دیدنیه.به محض اینکه من سجاده امو میارم تا نماز بخونم سریع ازم می خوای تا چادرتو بیارم.مهرتو بر می داری و آنچنان رکوع و سجودی میری و با خودت زمزمه میکنی که نگو.خیلی لحظات زیبایی هستن لحظه ی عبادتت.

هر کی فکر می کنه که بچه ها اختلاف سنی داشته باشن دیگه جنگ و دعوا ندارن سخت در اشتباهه.مدام با دادا درگیرین.

من و بابایی این وسط کلافه هستیمو نمی دونیم چکار باید بکنیم.

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

یه چیز دیگه که این روزا با انجام دانش کلافم میکنی اینه که تا می خوایم بریم بیرون بعد از کلی خواهش و تمنا تا میای آماده میشی تا موهاتو درست میکنم یادت می افته که باید حجاب داشته باشی.سریع میری و تنها روسری زشتی رو که داری بر میداری و از من می خوای سرت کنم.هرچی میگم نمی خواد سرت کنی زیر بار نمی ری و اینکارت بابایی رو خوشحال میکنه و میگه دخترم می خواد با حجاب باشه مگه بده و من حرص می خورم .ننه نقلی من دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان خورشيد
18 مهر 91 8:02
عزيزم با اين كاراش. الهي هر لحظه تون يه خاطره شيرين باشه و البته امان از گيرهايي كه اين عروسكا مي دن.
مونا مامان امیرسام
20 مهر 91 15:55
عززززیزم خدا حفظت کنه شیرین زبوون.


قربون شما .خدا الهی امیرسام جونم رو هم در پناه خودش حفظ کنه.
پريسا
20 مهر 91 23:32
آخه................................چقد شيرينه اين دخمل.منم نماز خوندنشو ديدم واقعا كه ديدنيه.


سلام پریسا جونم .خوبی؟دلمون برات تنگ شده.بووووووووووووس
مامان نسترن
22 مهر 91 11:32
صدفی جونم عزیز خاله خدا همیشه پشت وپناهت گلای رازقی تنپوش راهت


ممنون خاله جون مهربونم.
مادر کوثر
22 مهر 91 18:46
عزیزممممممممممممم فدای شیرین کاریهاش همیشه شاد باشید
مادر کوثر
22 مهر 91 18:47
مرسی از حضورتون مامانی
بازم تشریف بیارید

راستی در مورد نقاشی کشیدن دخمل ناز
هر چی میکشه شما حسابی تشویقش کنید و نقاشی کشیدن رو براش جذاب کنید تا علاقه مند بشه


ممنون.چشم حتما.
با اینکه نقاشی دخترم فقط خط خطیه اما وقتی تخیلشو برام میگه تشویقش میکنم.
مادر کوثر
23 مهر 91 10:55
سلام مامانی
امروز تولد سه سالگی دخترم، کوثر جونه
تشریف بیارید


سلام کوثر قشنگم .تولدت مبارک.الهی که 120 سال زیر سایه ی مامان و بابا بزرگ بشی و عاقبت به خیر شی.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامی امیرحسین(فاطمه)
27 مهر 91 0:41
وای عزیزم...چیکار صدفی من داری؟خوب دوست داره با حجاب باشه دیگه!اصلا چون موهاشو خوشگل میکنی میخواد بپوشونه!مگه نه صدفی خاله؟


وای فاطمه جون کشته منو با این چادر و شال سرکردنش.چند روز مدام با هم درگیر میشیم.
مادر کوثر
29 مهر 91 9:58
سلام دوست من با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید