صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

صدفی نمک خونه

صدفی به مدرسه می رود!!!!!!!!!

1391/8/14 9:37
نویسنده : مامان نسرین
674 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش آماده شدیم بریم بیرون .سریع دویدی و کوله خرسیتو برداشتی و از من خواستی پشتت بندازم دفتر نقاشیتم زدی زیر بغلت ،جعبه ی آبرنگتم که تازه برات خریده بودم برداشتی و البته تلت که وسیله ی جدانشدنی ازت شده و خلاصه آماده شدی و با دادا خداحافظی کردی و گفتی "داداش سپهر خدابس من دالم میرم کلاس دوم!!!!!!"

کلی خندیدم اما قضیه برای تو خیلی جدی و حیاتی بود.

رفتیم سراغ املاکی که بابایی باهاش قرار داشت. تو هم مدام تو گوش من غر میزدی که می خوام برم کلاس دوم الان مثل نخودچی میشم ها مدرسم تعطیل میشه.

هر چی واست توضیح دادم که مادری الان شبه ،هوا تاریکه و مدرسه ها تعطیلن و نی نی ها پیش ماماناشونن راضی نشدی.

تا بالاخره بابایی جلوی یک مهد نگه داشت و گفت ببرم نشونش بدم وقتی خودش ببینه در مهد بسته اس آروم می گیره.الهی قربونت بشم که موقع پیاده شدن از ماشین اصرار داشتی به بابایی که من تنها نیرم شما نیا.همه ی دفتر و دستکت برداشتی و رفتی کلاس دوم.

اما ...................

بعد از چند لحظه با گریه برگشتی که چرا تعطیله.باز دردسر شروع شد.

خیلی اونشب گریه کردی و واقعا دلم بحالت سوخت .عزیز دلم عجله نکن چند سال دیگه انشاالله موقع درس خوندن تو هم میرسه .دیگه اونموقع هر روز با دفتر و کتاب باید راهی بشی و من تنها بمونم.

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خورشيد
14 آبان 91 10:07
اي جانم حالا چه عجله ايه. به وقتش مي ري عزيزم.


بچه های عصر جدید همه عجول و بی صبرن.
پريسا
19 آبان 91 20:41
آخه.................... بچه تشنه ي علمه!!!!!!!!!!!خيلي دلم واس پريساجون گفتنات تنگ شده عزيزمفسوري ميشه واس خودش:
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:28
عزززززیزم خوشگل بودی جیگرتر شدی.ماشاالله برای خودت خاانوم شدی. مدرسه هم میری به زودی گلم
مامان رها
1 آذر 91 15:49
سلام نسرین جون عزیزم میبینم که بیوفا شدی و سراغی از ما نمگیری عزیزم هزار ماشا الله چه عسلی شده این خانوم خانوما قبونش بشم


سلام گلم .اختیار دارین.خیلی وقت بود به وبلاگ سرنزده بودم.