صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

صدفی نمک خونه

مهربونی های دخترم

1392/3/3 17:16
نویسنده : مامان نسرین
990 بازدید
اشتراک گذاری

از نظر ابراز احساسات فکر میکنم رتبه های اولو داری.خیلی راحت احساسات درونیتو بیان میکنی و این برای من که همیشه از ناتوانی در این زمینه رنج میبرم خیلی لذت بخشه.امیدوارم همیشه همینطور باشی.

چند روز پیش که بردمت دستشویی و کارتو تموم کردی و من شستمت بهم گفتی : مامان شما خیلی مرهبونی که منو می شوری .خیلی مرهبونی مامان.

دخترکم واقعا شرمنده شدم وقتی بخاطر همچین کاری به من لقب مادر مهربون و دادی.

چند روزیه که یهو هوس میکنی منو بوس کنی اونوقت شروع میکنی خیلی با محبت لپ راست بعد چپ حالا پیشونی ،حالا چونه و اونوقته که دیگه مامان بی حوصله التماس میکنه که تو رو بخدا ولم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشيد
29 خرداد 92 15:11
اي واي من ضعف كردم.
ریحانه مامان رز گل
2 تیر 92 22:45
ای جونم عزیزم چقدر با محبت گلم مامانی به ما هم سر بزنید