صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

صدفی نمک خونه

بخون و متحول شو

1390/5/2 1:23
نویسنده : مامان نسرین
390 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم گلم نوشتن این چیزها از طرف من درسته یا نه آخه من بیشتر وقتها آخر ناامیدیو افسردگیم . اما خوندن این مطالبو دوست دارم و وقتی میخونم همون لحظه روحیهمو  دگرگون میکنه .به همین دلیل مینویسم برای مواقع ضروری که امیدوارم هیچوقت برات پیش نیاد.

این نوشته ها از کتاب فقط غیر ممکن غیر ممکن است نوشته آنتونی رابینز و ترجمه مسعود لعلی  انتخاب شده: 

niniweblog.com   

  •    زندگی مثل یک بستنی است, از آن لذت ببرید پیش از آن که آب شود.

  niniweblog.com

  • دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن و تسلیم شرایط شدن ،بدترین اتفاقی است که میتواند در زندگی یک انسان رخ دهد . به مرور اعتماد به نفس شخص از بین میرود و شعله ی امید و شوق فرد برای زندگی کم رنگ می شود.

niniweblog.com

  • اگر بتوانی بفهمی که تو یک معجزه و استعداد خدادا هستی ،این بخشی از تعریف تو از خودت می شود ،بدون آن که به خودت مغرور بشوی، و ناگهان میبینی که زندگی ات کیفیت بهتری دارد.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسترن
2 مرداد 90 15:55
سلام سلام. دستت دردنکنه. وبلاگت صدفی جون خیلی قشنگ شده.
سايت تبريك ايرانيان
2 مرداد 90 16:18
سایت تبریک ایرانیان به شیوه ای متفاوت تبریک بگویید www.e-tabrik.com تبريك به دوستان: تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید. تبریک سفر حج و عتبات تبریک اعیاد ملی و مذهبی عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان و هر پيام ديگري به دلخواه شما ! رزرو تبريك به دوستان! شما مي توانيد تاريخ نمايش تبريك در سايت و ارسال sms و e-mail را تعيين كنيد. در تاريخ تعيين شده تبريك شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد. www.e-tabrik.com ارسال sms و e-mail به صورت رايگان: پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود ارسال هديه: شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند. www.e-tabrik.com