صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

صدفی نمک خونه

افطاری خونه ی آنا جون

1390/5/23 11:07
نویسنده : مامان نسرین
445 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه بخوایم از خونه بریم بیرون با خودم گفتم یادم باشه قبل از حمله به سفره یه عکس هنری از شما و آرین جون در کنار سفره ی پر زحمت آنا جون بگیرم. اما امون از آلزایمر

آنا جون طبق معمول خیلی زحمت کشیده بودن . یه شله ی خیلی خیلی خوشمزه و پرملات ، یه ته چین بازم خیلی خوشمزه که دست پخت پدر جونی بود (چون دادا سپهر عاشق ته چینه درست کردن)،یه چلو کباب درست و حسابی و شله زردو نون پنیر سبزی و .....

مامان جونم چقدر گفتم کاری نکنین اما شما باز هم مثل همیشه سنگ تموم گذاشتین.

صدف گلم تو و آرین جون خیلی بچه های خوبی بودین اما موقع سریال ستایش آرینی  یه خورده به تلویزیون  دست زد خاله جونی هم که کفری شده بود زودی پا شد و رفت خونشون.

هممون دمغ شدیم .

خدا جونم به همه ی مامان صبر و حوصله بده تا بتونن شلوغ کاری های ما رو تحمل کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
23 مرداد 90 11:15
امون از دست شیطونی بچه ها من عاشق سفره افطاریم ولی با این وروجکا نمی شه جایی رفت یا افطاری داد


آی دست رو دلم نذار خواهر!!!! منم خیلی دوست دارم خونم مهمونی باشه اونم از نوع افطاریش اما نمیشه.سال قبل مهمونامو رستوران دعوت کردم که اونجام از اذیتای این خانم بی نصیب نبودم. اما امسال ماشاالله با این تورم هنوز که تصمیمی نگرفتیم.


مامان ریحانه
24 مرداد 90 12:43
سلام همیشه به مهمونی طاعات و عباداتتون قبول


سلام . ممنون. بندگی شما هم قبول.