صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

صدفی نمک خونه

دلم براتون تنگ میشه.

1390/6/18 2:02
نویسنده : مامان نسرین
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.امیدوارم همیشه سالم ،سلامت و شاد باشین.

خیلی بهتون عادت کردم.دیدن نظراتتون شادم میکنه.

اما یه چند روزی مجبورم از نوشته های زیباتون دور باشم .دارم میرم شمال اونم با خونواده ی شوشوجان!

امیدوارم با خاطرات خوش و عکسای قشنگ طبیعت شمال و البته صدفی و دادا برگردم .

پس تا اونموقع مواظب خودتون باشین .خودم همه ی غصه هاتون پرپر بکنم الهی (دیالوگ علی ضیاء در برنامه ی نیمروز)

niniweblog.com                    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آلا نوشین
18 شهریور 90 2:19
ایشالا بهتون خوش بگذره مواظب خوتون باشین
مامی امیرحسین
19 شهریور 90 8:57
ایشالا سفر بهتون خوش بگذره...خوش بحالتون شما که همش به گردشین که!بابا دلمون پوسید تو خونه نسرینم که همش دل مارو آب کنه...
راستی نسرین جون تو که اینقدر خوب و مفصل وبلاگ دخملی رو آپ میکنی حتما ازش بکاپ بگیر حیفه به این سرورا اعتمادی نیست.غیراز بکاپ یه جایی هم سیوش کن که تا صدفی بزرگ بشه بمونه


ممنون عزیزم .
هر موقع که وقت پیدا کردی لطفا برام توضیح بده چکار کنم.مرسی.
مامان قندعسل
20 شهریور 90 20:02
سفر خوششششششششششش
الا نوشین
27 شهریور 90 14:56
پس چرا نمیای جیجری دلم برات تنگیده چاقالوی من

سلااااااااااااااااام آلا جون من برگشتم.با یه عالمه شیرین کاری.
مامی امیرحسین
29 شهریور 90 1:43
سلام عزیزم...هنوز برنگشتی؟فردا امیرحسین میاد دنیا...به یادت هستم اگه دعای سزارینی هام بالا بره!دلم برای صدفی و مامانیش تنگ شده ها...برگرد دیگه


سلام مامی جون. وقتی پیغامتونو دیدم یهو دلم لرزید هم خوشحال شدم از اینکه امیر حسین ناز بالاخره به جمع ما زمینیا اضافه شد.هم ناراحت از اینکه کاش بودمو کلی دعا می خواستم تا برام بکنی.
حتما سزارینی هام دعاشون قبول میشه آخه مام کم سختی و درد نمیکشیم که.
امیدوارم سالم و سلامت نی نیگولوتو بغل بگیری و سالیان سال در کنار هم سلامت باشین.
یه بووووووووووس آبدار بکن این مسافر تازه رسیده رو .
مامان ریحانه
31 شهریور 90 10:23
سلام چه خبر نیستی چه مسافرت طولانی ایی؟ ایشالا بهتون خوش گذشته باشه


سلام عزیزم.برگشتم با کلی حرف.اما حیف که نمی تونم بگم.


دلم برای ریحان جون تنگ شده ببوسینش.