صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

صدفی نمک خونه

صدفی میره پارک.

1390/7/19 17:19
نویسنده : مامان نسرین
425 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که نتونستیم بریم پارک.بخاطر همین امروز صبح که بابایی رفت منم زودی کارامو انجام دادم.

شما که بیدار شدی با هم صبحونه خوردیمو نماز خوندیم و ره افتادیم به سمت پارک.

البته پارک چند تا خونه بالاتر از خونه ی خودمونه.راه زیادی نبود.

چون موقع تعطیلی مدرسه ها بود مادرا رو میدیدیم که دست دخترا و پسراشونو گرفته بودنو خسته از مدرسه میبردنشون خونه.

قسمت وسایل کودکو جدیدا تغییر دادن و بجای وسایل فلزی قدیمی از وسایل جدید لاکی استفاده کرده بودن.

اما زمین هنوزم خاکیه.

دیشب کفشاتو تو ماشین جا گذاشتم بخاطر همین مجبور شدم با دمپایی ببرمت.

اول یخورده سوار سرسره یا بقول خودت ویژ شدی.بعد چشمت به اسب افتاد .بردم سوارت کردم.حسابی کیف کردی.

موقع برگشتم یه سری به کتاب فروشی پارک زدیمو کتاباشو نگاه کردیم.

تو مسیر صندلی خالی دیدی دستور دادی ماما اشیم یعنی بشینیم.دوتا آقا داشتن رد میشدن که اونا رو هم دعوت به نشستن کردی.

بعد که برگشتیم خونه تلفنی جریان پارک رفتنتو برای بابا و آنا جون تعریف کردی که رفتی ابس (اسب) سوار شدی.

تو این عکس یه کوله ی سگی کنارته .خیلی مواظبش باش آخه اون یادگاریه اولین کوله ایه که خاله نسترن جون برای دادا خریده بود حالا نوبت شماست که ازش استفاده کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گنجینه فردا
19 مهر 90 22:09
سلام. وبلاگ دخترتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه.
http://ganjinefarda.blogfa.com
با تشکر


سپاسگزارم
گلی
20 مهر 90 8:44
چه دخمل ماهی داری. خدا برات حفظش کنه ......


سلام.از اینکه بمن و دخترم سر زدین ممنون. امیدوارم خدا جون به شما و خواهرمو همه ی مامانای منتظر و شایسته یه فرشته ی سالم و صالح بده.آمین
نگين
20 مهر 90 8:55
سلام سلام سلام
به به
چه وبلاگ قشنگي . چه گل دختر نازي
از اينكه باهاتون آشنا شدم خوشحالم . من با افتخار لينكتون ميكنم
مواظب خودتون و صدفي جون باشين


سلام.ممنون نگین جونم.منم از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم خوشحالم.
دادا سپهر
21 مهر 90 13:38
سلام خواهری.خوبی؟چه عکس قشنگی گذاشتی!!! خوش عکس من دیشب من که خوابیده بودم اومدی محکم با صندلی زدی تو سرم ولی اشکال نداره به قول قدیمیا دستت درست!!!بوووووووس!!


سلام داداشی.چقدر هیجان زدم کردی .خوشحال شدم بهم سرزدی.
ببخشین دیگه اتفاق دیشب عمدی نبود.بوووووووووس
مامان ریحانا
21 مهر 90 22:13
خوش گذشت صدفی ؟


ب..........له.ریحان جونم جات خالی بود.
مامان سوگند
15 آبان 90 10:07
واي ماشاله چه دختر نازيه
حيف عكساش كمه
بوس بوس


سوگند جونم خیلی نازه.
چشم سعی میکنم عکس بیشتر بذارم.