صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

صدفی نمک خونه

سالگرد ازدواج

1390/9/5 8:47
نویسنده : مامان نسرین
380 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه سالگرد ازدواجمون بود............بابایی دوست داره به شمسی یادآوری کنه اما برای من مناسبتش که تولد حضرت زهرا(س) ست مهمه....

شبش آنا جونو خاله جونا خونمو بودن......بابایی رفت بیرونو موقع برگشتن یه کیک کوچیک گرفت.........سورپرایز شدم.....گفت کیکو کوچیک گرفتم چون همه تو رژیمیم!!!!!!!!!!!

دستت درد نکنه شو شو جان که به فکر بودی..........آنا جون دعا کردن که ایشاالله کیک 150همین سالگردتون بخورم.........گفتم آمین ......اما خودمونیم عمر زیادم خوب نیست...........

عمو جوادم مثل همیشه دعاهای قشنگ کردن که زندگیتون به شیرینیه این کیک باشه............اما عمو جون اگه اینقدر شیرین باشه دلمونو میزنه...........

خدا ی مهربون از اینکه به من خونواده ی مهربون و گرم و سالم هدیه کردی ازت سپاسگزارم.........خدای من کاری کن که همیشه این جمعمون جمع باشه...........همه کنار هم باشیمو سایه ی بزرگترا رو سرمون....  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی امیرحسین
5 آذر 90 14:24
به به سالگرد ازدواجتون مبارک!ما صد تا سالگرد ازدواج داریم...شمسی قمری سالگرد عقد.شمسی قمری سالگرد ازدواج.شمسی پیشنهاد ازدواج ....خلاصه که بیچاره پوریا !ولی من بهش تخفیف دادم فقط شمسی قمری عقد یادش باشه کافیه!


خوش بحالت.!!!!!!!!!!!
نوشین
7 آذر 90 1:45
سلام خوفی ددفی دعا کن فردا جواب از انا خوب باشه یه نفس راحت بکشیم
راستی تبریک میگم صدفی جونم تو هم دیگه حالا از من زودتر نینی دار شدی


سلام خاله جونم.ایشاالله خدا همه ی مریضارو شفا بده از همه مهمتر آناجون مهربونو.ایشاالله خود امام حسین تو این ماه یه نی نی خوب بهتون هدیه کنه.