صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

صدفی نمک خونه

دخترم مشق می نویسه!!!!!!!!!

1390/9/5 8:38
نویسنده : مامان نسرین
519 بازدید
اشتراک گذاری

هر کاری داداشی انجام میده زودی ازش تقلید میکنی......دادا عادت داره دراز کشیده تکالیفشو انجام میده.اولین باری که میخواستی مثل اون دراز بکشی نتونستی و به  پشت خوابیدی ...کلی موجبات خنده رو فراهم کردی.....اونقدر تغییر حالت دادی تا بالاخره شدی مثل دادا..............

دیشب تا دیدی دادا داره باز با همون حالت مشق می نویسه سریع گفتی "دبتل"=دفتر...."مش"=مشق....دفترتو برات آوردم تو هم بدون اجازه از جامدادی داداش یه مداد برداشتی و دراز شدی تا مشقاتو بنویسی......دیگه حالا حرفه ایی شدی سریع به  شکم میخوابی و شروع میکنی.....چند تا خط کشیدی و با ذوق گفتی جوجو و من و بابایی رو مجبور کردی تا نگاه کنیمو تشویقت کنیم.......گفتم صدفی جون توپ بکش.....یه چیزی شبیه به توپ بیسبال اما کشیده تر!!!!!!!کشیدی.......

الهی قربونت بشم ......چند سال دیگه اینقدر مشق بنویسی که حسابی خسته بشی.......الان خودتو اذیت نکن........

تو همون حال و هوا منم سریع دست به کار شدمو حالتتو ثبت کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
5 آذر 90 12:34
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه.

وبلاگه بسیار زیبایی دارین .

خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.



دوست خوبم ممنون از اینکه به من سرزدین.
مامی امیرحسین
5 آذر 90 14:25
الهی خاله قربونش بره.قربون اون مشق نوشتنت ...وای که چقدر از مشق بدم میومد!


فقط زمان ما مشق بود .ما واقعا ملا بنویس بودیم .بچه های الان که مشقی نمینویسن.
بهزاد
6 آذر 90 15:13
دستت درد نکنه که این خاطرات زیبا رو ثبت می کنی


قربونت.بووووووووووووووووس