صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

صدفی نمک خونه

خدای مهربون دوست دارم

1390/9/27 9:20
نویسنده : مامان نسرین
668 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم بهترین خبری که شنیدم دیشب بود.خاله جون گفت سونوگرافی آناجون سالم بوده و نیازی به هیچ کاری نداره.

خدای مهربونم تو خیلی خیلی خوبی و من خیلی خیلی ضعیف و ناتوان.

من خیلی خوشبختم که خدای بزرگ و مهربونی مثل تو دارم.

خدایا ی خوبم منو ببخش که از خوبیهاو بزرگیهات فراموش میکنم و در اولین مرحله ی مشکل ناامید میشم.

خدا جونم منو بخاطر همه ی ساعات ناامیدیم ببخش.چقدر خوشبختم که خدایی چون تو دارم.

چقدر سبکم الان که این حس نزدیکی رو دارم.

چقدر لذت داره اگه همیشه بودنتو ،همراهیتو در کنارم حس میکردم.

چرا تا بحال به این نرسیده بودم که تو چقدر بی منت به حرف بنده ی سراپا تقصیرت گوش میکنی.

دوست دارم هزار بار بگم که من خیلی خوشبختم که تو خدای منی.

خدا جون حالا که اینقدر بزرگی به دل کوچیک ما آدما رحم کن و همه ی مریضا رو شفا بده .سایه ی همه ی بزرگترا رو رو سر بچه هاشون نگه دار.دل همه رو شاد و آروم کن.

خدا جونم دوست دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رها
27 آذر 90 13:40
نسرین جون نمیدونی چه لذتی داره اینکه خوشحالی یکی دیگه رو ببینی و بشنوی واقعا خوشحالم و من هم خدا رو شکر میکنم


ممنون عزیزم.از خدا می خوام به حرمت دل مهربونتون همه ی اونچه که به صلاحتون هست بهتون بده.
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:52
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان سپنتا
28 آذر 90 8:39
الـــــــــــــهی آمــــــــین
مامان لیلا
28 آذر 90 22:17
خدا رو شکر که آنا جون سلامتند.الهی هیچ کوچکتری بی بزرگتر نباشه عمرشون طولانی و لحظه هاتون شاد.


ممنون عزیزم.الهی همیشه شاد و سلامت باشین.
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:57
بدو که روز کوتاهه پاييز آخر راهه هندونه رو اوردي؟ جوجه هاتو شمردي؟ زمستون ميآد فردا مبارک باشه يلدا عزيزم
مامان رها
30 آذر 90 12:41
سلام عزیزم هندوانه رویاهایتان شیرین ،انار موفقیت هایتان پر دانه ،پسته خاطراتتان خندان ،قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد .یلدای شما مبارک
جغله کوچولو
1 دی 90 1:07
سلام
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است
شب یلداتون مبارک باشه
یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو توی وبلاگم بگین
اینم لینک عکسم
http://www.jegheleh.ir/l01.jpg
شاد و موفق باشید

جغله جون سلام.عکستو دیدم خاله اما کامل عکس باز نشد .خاله جون ویو قشنگتر از این دوروبرت پیدا نمیشه.بمیرم برات کجا زندگی میکنی؟

جغله کوچولو
3 دی 90 20:15
سلام خاله جون .
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


آفرین خاله موفق باشی.
مامان آرنیکا
4 دی 90 10:32
سلام صدفی نازنین خوبی ... من آرنیکام و توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم با کد 190 رأی یادت نره ها