صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

صدفی نمک خونه

خاله هاي مهربون دعا كنين.

1390/10/14 10:34
نویسنده : مامان نسرین
1,379 بازدید
اشتراک گذاری
اين مطلبو از وبلاگ "شيما جون مامان نفس جون "كپي كردم.خيلي خيلي براي اين فرشته ي كوچولو و بي گناه ناراحت شدم .اميدوارم همه ي دوستاي مهربوني كه اينو مي خونن براي سلامتيش دعا كنن.
 
پست جدیدی میخواستم بذارم با یه عالمه خبر خوشحال اما غم بزرگی داریم...و خواستم پست جدیدمو اختصاص بدم به فرشته نازنینی که سخت به دعاتون محتاجه...

(انار)نازنین دختر گل کوچولویه که تو اتفاق وحشتناک سوختن با اب جوش با درصد خیلی بالای سوختگی و وضعیت خیلی بد تو بیمارستان بستریه.

با مامان نازنینش حرف زدم...دوستای گلم خییییییییییییییلی به دعای دلای پاکتون محتاجه.وضعیت انار نازنین خوب نیست.فقط دعاهای شماست که کمکش میکنه....ومامانش پیغام داده که:خیلی دعا کنید خیلی از ته دل...ودیگه هیچی...


خدایا...انار....رو به خودت میسپریم.تو کس بی کسایی...تو خدای آدمایی...تو بزرگی ...تو هر چی بخوای میشه...خدایا ...انار نازنینمون رو از خودت میخوایم...


من به مامان انار گفتم پست دعا میذارم و میخوام همه دوستای گلمون اعلام کنن براش دعا میکنن.

دعا کنید...خواهش میکنم...من ...مامان انار...بابای انار...به دعاتون محتاجیم...خیلی...خیلی..

کاش غم دل و اشک چشم و لرزش دستام اجازه میداد حال مامان انار رو بنویسم...ببخشید...نمیتونم

خواهش میکنم خیلی دعا کنید.


شنبه 10 دی نوشت:

امروز با مامان انار صحبت کردم..انار نازنین تو آی سی یو بستریه.وضعیتش هنوز ثابت نشده..هنوز خیلی خیلی محتاج دعاهای همه ماست.

امروز یکشنبه 11 دی ماه و وضعیت انار نازنین:

متاسفانه زخم های انار و به خصوص زخم روی سینه اش که عمیق تر از بقیه است،عفونت کرده و داروهاشو تغییر دادن.

وضعیت انار مساعد نیست خیلی دعاش کنید دوستان.

ساعت3:30 یکشنبه11 دی:

مامان انار گفت:به خاطر عفونت انار نازنین تبش خیلی بالا رفته...براش دعا کنید.


ساعت9:22 یکشنبه 11 دی:

مامان انار گفت:واقعا به خاطر دعاهاي شما بوده كه تب انار پايين اومده و الان تب نداره....سه شنبه عمل جراحي ميكنن..ميخوان عفونت هاي بدنش رو بتراشن...سوختگي روي بازوها و قفسه سينه اش خيلي عميقه و عفونت داره...خيلي خيلي ددعاش كنيد خيلييييييييي...هنوز وضعيتش بحرانيه تو اي سي يو است اما دكترا خيلي اميدوار شدن و گفتن خيلي خيلي دعا شده در حقش كه تبش اينقدر معجزه اسا پايين اومده....دعا كنيد دوست جوناااااااااااااا 

 

دوشنبه 12 دی ساعت 11 صبح:

بچه ها معده یا روده انار کوچولو خونریزی داره فعلا نگفتن کدومشه.و شکمش نفخ شدیدی داره.فعلا نباید هیچ چیز بخوره.2 هفته است که از شیر گرفته شده.مجدد تب کرده اما عفونتش فعلا تغییری نداره من الان با مامان انار صحبت کردم اینا رو گفته


دوشنبه 12دی ساعت2:50ظهر

دوستای گلم متاسفانه به دلیل شرایط بد جسمانی انار نازنین(تب بالا و مشکل سیستم گوارش انار) عمل فرداش کنسل شده
تو وضعیت بدیه خیلی دعاش کنید

 

دوشنبه 12دی ساعت 20:30

انارم مقاومت کن خاله دکترا گفتن وضعیتت فرقی نکرده.هنوز خونریزی داری.تبت هنوز بالاست..عفونت روی سینه ات دکترارو نگران کرده.اما خدا رو شکر بیشتر نشده...نمیتونی چیزی بخوری..به خاطر وضعیتت همچنان معلوم نیست کی عمل بشی.اما خاله جون یه عالمه خاله مهربون دارن برات شبانه روز دعا میکنن...خوب میشی خاله جون انشاله...مامان مهربونت هم از همه تشکر کرده و گفته به بچه ها بگو انار تا الان هم با دعاهای شما مونده براش دعا کنید خطر از سرش بگذره شاید بتونم یه نفسی بکشم....

 

دوشنبه 12دی ساعت 23:50

انارم خوب شو..گرچه الان تب بالایی داری..گرچه هنوز عفونتت خوب نشده..گرچه هنوز خونریزی داری...گرچه هنوز با ترس به مامانت زنگ میزنم و با شنیدن اینکه(شیما وضعیت انارم خوب نیست تو رو خدا دعا کنید)قلبم میلرزه...ولی خوب شو خاله...دلمون برای شیطونی هات..برای خنده هات...برای خوشگلی صورت نازت...تنگ شده.

 

سه شنبه13دیساعت 10:10

انار زخماش بهتره..شکمش هنوز خیل ورم داره..خونریزیش  همچنان ادامه داد..تبش همچنان بالاست...الان هم بردنش تو اتاق عمل تا یه رگ عمقی پیدا کنن که انژیو سرم رو توش بخیه کنن...چون دیگه نمیتونن رگ ازش پیدا کنن...بی قراریش کمتره...اما وضعیتش همچنان ثابت نیست...و از دیروز تا حالا هم شکمش دیگه کار نکرده...

 

سه شنبه ساعت 13

دوستای نازنین با مامان انار صحبت کردم الان:

انار نازنین به خاطر تب بالاش نشده بیهوشش کنن.برای همین نتونستن رگ بگیرن ازش...طفلی انار رو از گردنش رگ گرفتن که خیلی اذیت شده و سرم و ... رو به گردنش وصل میکنن.مامان انار میگه شیما فقط از بچه ها بخواه خیلی خیلی دعا کنن...همین...

 

ساعت 14:15

متاسفانه
مامان انار میگه اب جوش توی دهنشم رفته و تمام دهن و زبونش رو سوزونده و پر از برفک شده...امروز متوجه لایه سفیدی شدن توی تمام دهنش دیدن سوختگی و برفک ناشی از اونه

 

سه شنبه 13 دی 19:10

من الان با مامان انار صحبت کردم انار به کمک مسکن و شیاف خوابیده  وضعیتش فعلا تغییری نکرده

 

سه شنبه ساعت 21

سلام...اخرین وضعیت نازنین انارمون:
(صحبت با دکتر جراح انار)
وضعیت همچنان ناپایداره..به دلیل از بین رفتن قسمت زیادی از پوست بدنش عفونت داره.و عفونت باعث تب بالا است.از نظر امکانات بیمارستان ساری با مرکز سوانح و سوختگی تهران فرقی نداره در حال حاضر دکتر جراح و دکتر متخصص بالای سرش میرن (دکتر باقر زاده و دکتر مهربان).درصد سوختگی برای سن انار نازنین خیلی بالاست و خطرناکه.اما امیدوارن بدنش طاقت بیاره...به هیچ وجه نمیتونن یه روز بعد وضعیتشو حدس بزنن چون دائم در حال تغییره و به ثبات نرسیده.از نظر جراحش ریسک انتقال خیلی بالاست و فعلا نمیتونن انتقالش بدن.
و در اخر خیلی به دعاهاتون محتاجه خیلی.

 

برای دوستانی که گفتن چه جوری اتفاق افتاده:

متاسفانه سماور در حال جوش روی کابینت بوده و پایه اش شل شده بود...انار دستش به سیم و شیر سماور میرسه و متاسفانه برمیگرده روش...

 

اين عكس انارك بي گناهمونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
14 دی 90 10:53
سلام
خیلی کار خوبی کردید
ایشالا خدا خودش به مادر و پدرش رحمی کنه


الهي آمين
مامی امیرحسین
14 دی 90 12:55
میبینی نسرین...هربار میام نت کارم شده گریه...پوریا میگه مودمو برمیدارم میبرم.مثلا داری بچه شیر میدی...ولی چه کنم که من این دردو کشیدم.8 سالم بود.مثل انار کتری از بالای سرم برگشته بود روم.دوماه بستری بودم.تپلی انارو که میبینم یکم دلم قرص میشه.آخه به من گفتن اگه تپل نبود زنده نمیموند.ولی انگار وضعش خیلی بده.خیلی میترسم زنده نمونه.دست و دلم به وبلاگ نویسی نمیره.مثل شیما مثل همه بچه ها که هر احظه منتظرن انار یکم بهتر بشه.نسرین دلم داره میترکه.بیچاره مادرش...


خيلي سخته فاطمه جان .خدا به پدرو مادرش رحم كنه و به بچه توان مقاومت بده.
شمام سعي كن خودتو كنترل كني.رو بچه تاثير منفي داره خداي نكرده امير كوچولو نا آروم ميشه يا شير بهش نميافته.فقط دعا كن.
مامان طاها
17 دی 90 8:56
یا من اسمه دوا و ذکره شفا
سلام این انار خانمی وبلاگ داره؟
میشه آدرس وبلاگشو بهم بدین.
اگه میشه تو قسمت نظرات وبلاگ خودم بزاریدش.
ممنون<

مامان محمدجان
18 دی 90 16:12
اللهم اشف مرضانا بحق محمد و آل محمد االهم صل علی محمد و ال محمد
ماما آنیسا
19 دی 90 7:48
یک ماه پیش دخترم به سختی مریض شد با تب بالا که باعث شد عروق کرونری قلبش گشاد بشه میدونم که مادرش چی میکشه سرم گیج رفت وقتی این پست و خوندم فقط میتونم بگم خدایا رحم کن رحم کن رحم کن


مامان مهربون امیدوارم خدا دختر کوچولوی شمارو هم شفا بده و همه ی فرشته ها رو در پناه خودش نگه داره.
عزیزم آدرستون اشتباهه.نتونستم به وبلاگتون وارد بشم.لطفا آدرس صحیح رو برام بذارین.ممنون.