صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

صدفی نمک خونه

خدا یا شکرت!

1390/11/11 10:25
نویسنده : مامان نسرین
727 بازدید
اشتراک گذاری

گلم !می خواستم برات از ماجرایی که برامون درست کردی بنویسم.از اینکه تا ساعت 5/1 نیمه شب بیدار بودی و من از بیخوابی دیگه نمیتونستم خودمو کنترل کنم.

اما به لطف دوست مهربونم (مامان خوبه کوثر جون)که از کلاس های آرامششون استفاده کردم می خوام سعی کنم مثبت نگر بشم.

پس با دید مثبت میگم :اگه شبا دیر می خوابی خدا رو شکر که سالمی و سر حال که تا اونوقت شب انرژی داری تا راه بریو بازی کنی.

اگه دوست داری خودت آب بخوری ،خودت غذاتو بخوری ،خدا رو شکر که داری با شرایط سنت پیش میری و حس اسقلال طلبی داری.

خلاصه که فقط خدا رو شکر که بمن بچه های خوب و سالم و باهوش هدیه کرده تا باهاشون جون بگیرم.

همسر مهربون و صبوری داده تا تموم نامهربونی های منو نشنیده و ندیده بگیره و بازم مهربون باشه.

و خونواده ای داده که با دیدنشون کلی آرامش میگیرم. 

خـــــــــــــدا جـــــــــــــــــــونم شکــــــــــــــــــرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مادر کوثر و علی
11 بهمن 90 12:26
وای سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که این مطالب مورد استفادت قرار گرفت. خدایا شکرت
خانمی جلسه دوم برای من باز میشه.
اما من این جلسه رو الان براتون تلگراف میزنم
موفق باشید


سلام دوست مهربونم.
ممنون از اینهمه لطف و خوبی.


کلید دوم رو هم خوندم خیلی عالی بود.مطالبو بطور جدا برای خودم ثبت کردم.
مامان ریحانا
11 بهمن 90 17:11
سلام
چه جملات مثبتی خوشمان آمد


سلام مامانی.خوشحالم که پسندیدین.
مامی امیرحسین
11 بهمن 90 19:58
سلام نسرین جونم دلم خیلی برات تنگ شده بود.برای خودت.صدفیت و وبلاگ خوشگلت.من برگشتم.قضیه انار از اینترنت فراریم کرده بود.خدارو شکر برای بچه های خوب و سالممون.برای تن سالم ...روی ماه صدفی رو ببوس


سلام فاطمه جون.خدا رو شکر که برگشتی و سالمی.
مامان رها
12 بهمن 90 1:33
سلام نسرین جونم کی میره این همه راهو (شوخی) خدا رو شکر خیلی انرژی مثبتی گرفتم با خوندن این پستت خانومی دیگه حسابی مارو فراموش کردی دلم خیلی براتون تنگیده خیلی


سلام سمیه جون.مگه میشه آدم دوستای خوبشو فراموش کنه.این روزا خیلی وقت نمیکنم مرتب بیام پای سیستم.منم خیلی دلم براتون تنگ شده .همیشه شاد باشین.
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 18:15
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ سلام آپم زود بیا
مامان پارسا قند عسل
14 بهمن 90 2:11
آره دوست خوبم.هزاران بار باید خدا رو شکر کرد.خدا حفظش کنه عزیز خاله رو.صدف کوچولو رو از طرف من یه عالمه بوسش کن مامان نسرین جون


ممنون عزیزم.
نوشين
14 بهمن 90 2:27
سلام خدارو شكر
مریم
15 بهمن 90 22:33
آپم
مادر کوثر و علی
16 بهمن 90 13:25
سلام عزیزم

خوبی خانمی؟

دلم براتون تنگ شده بود

تازه امروز متوجه شدم شما رو لینک نکردم

صدف جونمو ببوس

سلام.دوست خوبم.ممنون از لطفتون.
صدفی دست بوستونه.

hossein
18 بهمن 90 16:23
سلام خواهري خوبي؟؟ چه خبر؟؟؟ راستي چندتا بنر تبليغاتي گذاشتم تو وبلاگم. اگه بياي و روي همشون کليک کني ممنون ميشم و اگه خواستي از محصولاتشون ديدن کن. منتظرم.....
مامان بهار
21 فروردین 91 0:41
سلام همشهری

به ما هم سر بزن



سلام دوست من.حتمن