صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

صدفی نمک خونه

تولد کوچولو!

1391/2/16 8:04
نویسنده : مامان نسرین
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم!

امسال تصمیم داشتم برای تولدت یه مهمونی کوچولو بگیرم .اما با ورود بی دعوت اون ویروس بی ادب به بدنت همه ی برنامه هام بهم ریخت.

اما آنا جون و پدر جون و خاله جونا باز هم مثل همیشه ما رو غافل گیر کردنو یه جشن کوچولو برات ترتیب دادن.

به شما و امیر علی جون که خیلی خوش گذشت.کلی شمع فوت کردین و حسابی هم نانای کردین.

از خدا می خوام این لحظات شادی رو از هیچ کدوم از بنده هاش نگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 91 12:09
سلام تولدت مبارک با تاخیر صدف جون
ایشالا 120 ساله بشی خاله جون
اینم هدیه ی مجازی من و ریحانه به نمکی خونه :http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2011/3/1462_634352791057461250_l.jpg
خصوصی


سلام عزیزم.ممنون برای هدیه ی خیلی قشنگت.خودت گلی ریحان عسلی من.بووووووووووووووووووووس
مامی امیرحسین
16 اردیبهشت 91 15:58
تولدت مبارک نازنین دختر.ایشالا صد ساله شی نفسی.دلم برات یه کوشولو شده بودا.دوست دارم خودت و مامان گلتو


قربون مهربونیات .ما هم شما رو دوست داریم.بووووووووووووس
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:28
خانومی گل
تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده
تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی
از همه زودتر بهت می گم
روزت مبارک مامان


ممنون خواهر مهربونم.روز تو هم که بهترین و حساس ترین ! مامان دنیا هستی هم مبارک.
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 11:42
پس کامنت من کو؟کلی برات عشق دروکرده بودما!
حالا دوباره:
صدف جونم تولدت مبارک عزیز دل خاله.ایشالا زیر سایه مامان و بابای مهربونت 100 ساله شی...همیشه خوشبخت باشین مثل حالا و همیشه لبت خندون.فدات بشم ناناسی من


ممنون خاله فاطمه مهربون.ایشالله امیر حسین جونم زیر سایه ی شما و بابایی مهربونش 120 سال عمر کنه.
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 12:26
خواهش میکنم کاری نکردیم


ممنون دوست خوبم.
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 16:15
خصوصی
مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:55
سلام نسرین جون عزیزم روزتون مبارک


سلام خانمی.ممنون.روز شما هم مبارک.انشاالله همیشه شاد باشی.


مامان نسترن
25 اردیبهشت 91 17:19
روزت مبارک فرشته آسمونی.
میدونستی همه آسمون صف کشیدن تا خنده شیرین و مهربون مامان رو ببینن



قربونت خاله جون مهربون و خوش ذوق!
ثمین
30 اردیبهشت 91 0:32
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:28
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 7:47
واي چه ژست نازي گرفته اين عروسك. كيكش هم خيلي قشنگه. الهي ساليان سال به شادي و سلامتي جشن بگيريد. جاي سپهر تو عكسها خاليه با اون هديه توپش. من ذوق زده شدم چه برسه به صدفي.


ممنون.سپهری بیشتر تو عکسای دسته جمعی هست .
مهرناز مامان امین حسین
28 خرداد 91 11:39
سلامممم صدفی جون تولدت مبارککککک البته با کمی تاخیر انشالله 120 ساله بشی چه کیک قشنگی


سلام خاله جون گل.ممنون از مهربونیتون.امیدوارم امین حسین جونم زیر سایه ی شما و بابایی مهربونش 120 ساله بشه.