صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

صدفی نمک خونه

بیا باهم برقصیم.

1391/4/16 10:41
نویسنده : مامان نسرین
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم عروسی.

قبل رفتن کلی تیپ زدیم و قرار بود بریم آتلیه.اما ناراضی بودن من از آرایشگاه باعث شد تا بمونه برای یه دفعه ی دیگه.

از زمانی که وارد تالار شدیم تا لحظه ی آخر یک دقیقه هم رو صندلی نشستی .

تا آهنگ پخش میشد اصرار میکردی که "پاشو مامان بلقصیم"

خیلی کیف کردم دیشب خانومی بودی برای خودت.

ارتباطت هم با امیر علی جون محشر بود.دوست داشتی دستشو بگیری و با هم برقصین.

وقتی ازتون خواستم کنار هم باشین تا ازتون عکس بگیرم با کمال تعجب دیدم دستتو انداختی رو شونه ی امیرو آماده ی عکس گرفتن شدین.

اما صد افسوس که امیر اجازه نداد از این حالت زیباتون عکس بگیرم.

وقتی کار "دی جی " تموم شد و دیگه آهنگ پخش نشد تو و امیر خیلی دمغ شده بودین.

الهی مادرم همیشه شاد باشین و همیشه با اطرافیانت رابطه ی خوبی داشته باشی.

 

فرشته های کوچولو چه لذتی از عروسی میبرین!!!!!!!!!

اینجا امیر جون ژستو تغییر داد .(وقتی من نشستم تا ازتون عکس بگیرم زود امیرم مثل من نشست و مدل عکس رو بهم زد.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 11:02
سلام
همیشه به شادی و عروسی ؛ ایشال روزی صدف جون


سلام.
ممنون خانمی.انشاالله یه روزهم نوبت ریحانه جون.امیدوارم همیشه سلامت باشین.
یاس
19 تیر 91 16:43
وااااااااااااای خدا حفظش کنه.چه خانومی شده این دخمر ما.قربونش برم من.
مامان نسرین کم پیدایی.دلمون برات تنگ شده


سلام یاسی جون.ممنون از محبتت.
راست میگی خانمی .نمی دونم چرا اصلا فرصت نمی کنم.یه چیز بدتر اینکه نمی دونم چرا اما همه ی علاقمندیمو نسبت به همه چیز از دست دادم و دیگه چیزی زیاد خوشحالم نمیکنه.
مادر کوثر
25 تیر 91 14:53
سلام سلام به به به همیشه شاد باشییییییییییییییین عروسی هم مباررررررررررک عزیزم مرسی از حضورت. بوس بوس ما از مسافرت برگشتیم و با پست های جدید به روزیم
مامان خورشيد
27 تیر 91 11:44
واي چه عروس و داماد خوشگلي. صدف كه ديگه نگو با اون لباس قشنگ و صورت ماهش.
نیوشا
28 تیر 91 2:06
ای بابا ...حالا حتما باید عکس عروس بیچاره هم میذاشتید تو تصویر؟ خب CUT میکردید


مهم صورت عروس بود که تو عکس نیفتاده.خیلی جوش نزن دوست من.
مامی امیرحسین
2 مرداد 91 10:36
الهی عروسی خودت صدف جونم.خیلی ماه شدی با این لباس خوشگل...
مامی امیرحسین
2 مرداد 91 10:36
ایشالا عروسی خودت صدف کوچولوی خودم.خیلی ماه شدی بااین لباس خوشگل...
زهره مامان هلیا
3 مرداد 91 11:07
وای چه خوشگل شده خانوم خانوما
zebel khan
4 مرداد 91 1:40
واي چقدر نازي نازي براش سپند دود كنيد (به ما هم حتما حتما سربزنيد)


ممنون.چشم حتما سر میزنیم.
زهره مامان هلیا
10 مرداد 91 18:07
چه خوشگل شده صدفی ما ماشالله
مادر کوثر
11 مرداد 91 11:51

کوشی مامانی؟
خیلی وقته نیومدی
طاعات قبول


طاعات شما هم قبول.
همین دوروبرا هستیم زیر سایه ی خدا و دوستان.
خاله ی نـــــــورا!
11 مرداد 91 16:38
سلام...
چه گل خـــآنوم نـــآزی دآرین



سلام.
ممنون خاله جون مهربون.
مامان محمدجان
11 مرداد 91 20:18
سلام عزیزم خوبی؟
ماشالله به این دوتا وروجک خوش تیپ
همیشه به عروسی و شادی نسرین جون


سلام خانمی.ممنون.انشاالله شمام همیشه به شادی باشین.
مامان رها
12 مرداد 91 0:15
سلام نسرین جون عزیزم شما که بیمعرفت شدین اساسی بازم ما که همیشه دل تنگ شما هستیم من عاشق این صدف خانوم هستم نمیدونی وقتی با لباس عروسی دیدمش دلم ضعف رفت براش جیگرشو


سلام سمیه جون.نه بخدا اصلا صحبت بی معرفتی نیست.یه مقدار از نظر روحی بهم ریخته شدم.وگرنه دوستای گلی مثل شما رو مگه میشه از دست داد!!!!!!!!!
مامی امیرحسین
14 مرداد 91 15:05
من مطمئنم که برای این پست کامنت گذاشتم.مطمئن!
مامان صدف
21 مرداد 91 12:19
سلام نمک. ایشالله عروسی خودت بشه عروسک. چه خشگل شدی.
ــــــــــــــــــــــ
اگه اشکال نداره لینکتون میکنم که بیشتر به وبتون سر بزنم


ممنون شما لطف دارین.