صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

صدفی نمک خونه

خداحافظ "جان بی بی"!!

1391/5/15 11:38
نویسنده : مامان نسرین
706 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از نوشتن ...

دخترکم منو ببخش که مدتیه دیر به دیر برات مینویسم.

واما........

بعد از اجرای موفقیت آمیز پروژه ی از شیر گرفتن.نوبتی هم که باشه نوبت خداحافظی با پوشکه!!!!!!!

اوائل بابایی طفلک تا از اداره می رسید خونه بدو با هم میرفتین دستشویی.(من چون کمر درد دارم نمی تونم بغلت کنم و سرپات بگیرم)

به قول بابا وقتی بعد از کلی تلاش و شعر خوندن تو .........کارتو میکردی انگاری جون تازه میگرفت و سربلند از دستشویی بیرون می اومدین.البته خیلی وقتها هم شکست خورده و ناکام!!!!!!!!!!!!

کم کم صبح ها چند ساعتی باز میذاشتمتو و مدام ازت میپرسیدم .....داری یانه؟

شبها و البته مهمونی ها حتما پوشک میشدی.

اما خیلی جالب بود که نه شب پوشکتو خیس مسکردی و نه تو مهمونی تو پوشک کارتو میکردی....

یه روز صبح متوجه شدم به خاطر عرق جوش دورتادور کمرت که تو پوشکه قرمز شده.به خاطر همین دیگه با جدیت رو پروژمون کار کردم.

اولین شبی که قرار بود آزاد و راحت بخوابونمت تا صبح نگران بودم .اما آفرین به دخترم که منو رو سفید کرد.

حالا دیگه یکی دو هفته ای هست که مهمونی ها رو هم بدون محافظ ! میریم اما تا دلت بخواد وقت عزیزمون تو دستشویی ها میگذره!!!!!!!!!!

خلاصه که دخترکم یک مرحله ی دیگه از خانمی و رشدتتو با موفقیت پشت سر گذاشتی.

خداحافظ " جان بی بی" خداحافظ " مولفیکس" سسسسسسسسسلام" قالیشویی"!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خورشيد
15 مرداد 91 11:54
دختر به اين زرنگي و مامان به اين با حوصله اي قطعا به مشكلي بر نمي خوريد.
از شورت هاي آموزشي هم ميتونيد استفاده كنيد برا مهمونيها كه استرس نداشته باشيد.
برا كمر دردتون هم از دستشويي فرنگي بچه گونه استفاده كنيد.
اميدوارم همه مراحل رو با آرامش طي كنيد.


سلام مامان مهربون و خورشید گلم .دلم خیلی براتون تنگ شده.
ممنون از راهنمایی مفیدتون.نمیدونستم تو این شرایط این شورت ها مفیده.حتما استفاده میکنم.
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 12:43
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟

دوست خوبم از اینکه به ما سرزدین خیلی سپاسگزارم.
دوقلوهای خوشگلتونو ببوسین.
مامان نسترن
15 مرداد 91 15:45
چه عجب خواهر جان به روز شدین. خوشبحال شما که راحت شدی. فرش ماکه انوع بوها ورنگا رو به خودش گرفته


چه کنم خواهری .میدونی که یک سر دارم و هزار سودای انجام نشده!!!!!!!!!!!!!
afsane
15 مرداد 91 16:37
سلام.مطمئنم صدف جان هم بعدها مثل من از خواندن این مطلب کلی میخنده.طنز قشنگی توش بود.


سلام خانمی.ممنون که به ما سر زدین.
بله خنده داره تازه وقتی هر روز یه قسمت خونه رو با روزنامه استتار میکنیم خنده دارتر میشه!!!!!!!!!!!!
مامان امیرسام
17 مرداد 91 4:33
سلام مامانی.وبلاگ قشنگی دارید از اون قشنگتر صدف کوچولو.متنتون هم واقعا بامزه بود من کلی خندیدم.در ضمن لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ امیرسام کوچولو هم سر بزنید.صدف جونو یه بوس گنده بکن


سلام دوست خوبم.ممنون از محبتتون.از اینکه دوست خوبی مثل شما پیدا کردیم خوشحالیم.
امیر خان منو ببوسین.
مامان ریحان عسلی
19 مرداد 91 13:17
سلام وای خدایا خوش به حالت الان دغدغه ی منم همینه که کی و چطوری از پوشک و شیر بگیرمش خصوصی
مادر کوثر
1 شهریور 91 9:53
سلام سلام به به به مبارکههههههههههههههههه آفرین به این دخمل نانازیییییییییی آخرشو خیلی باحال نوشتی: سلام بر قالیشویی ما هم همین دو هفته پیش همه ی فرشامونو دادیم شستن
مامان ریحان عسلی
1 شهریور 91 10:54
سلام خوش به حالت راحت شدییییییییییییی