صدفصدف، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

صدفی نمک خونه

سر بلند از امتحان

1390/5/30 18:38
نویسنده : مامان نسرین
403 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که دخمل ناز من وقتی گلاب به روت جیش داری اعلام میکنی اما فرصت کاری به منو بابایی نمیدی سریع هم دستتو روی محل عملیات میذاری

آخی ناز مامان خجالت کشیدی؟ خجالت نداره کمکم یاد میگری.

امروز از ساعت 12 که پوشکتو باز کردم دیگه آزادی .پوشک نشدیدنیای زیبا

خیلی خوشحالی. منم خوشحالم که داری هوا میخوری.

آفرین گلم از این آزمون سربلند بیرون اومدی .چون هر بار که بابایی برد سرپات گرفت ناامیدش نکردی.البته فقط یه مشکل کوچیک هست اونم اینکه نمیدونم چرا علاقه داری توی حموم کارتو بکنی؟

بهرحال برای امروز که خیلی خوب بود. امیدوارم هر چه زودتر کامل یاد بگیری و هردومون از پوشک راحت بشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه
1 شهریور 90 1:14
آخی نازی
مامی امیرحسین
1 شهریور 90 2:17
الهی...دلم هوای حرمو کرد...مامان و بابام شبای جمعه افتخار خادم امام رضا بودنو دارن...اتفاقا بابام ویلچررانه...خوش بحالت..


خوشا بحال شما و باباو مامان.چه افتخاری.منم خیلی دوست دارم خادم شم اما شرایطش زیاده.
کوثر آبجی کیمیا
3 شهریور 90 12:05
اصلا اون عکس نه همه عکسارو دوباره بدذارین !11 خوااهش میکنم خواااااهش همچین که دارین توضیح میدین آدرم دلش غش میره واسه دیدن شیطون بلا. میدونید از نایت اسکین استفاده کنید که بالای یکسال عکسا نا پدید نمیشن


ممنون .اما متوجه نشدم کدوم عکسا رو بذارم؟!!!!!!!